Unilever: 50% dintre români consumă zilnic carne în sezonul grătarelor, iar cererea pentru sosurile de specialitate a crescut cu 30% în ultimii 4 ani

Lunile de primăvară și vară sunt asociate, în general, nu doar cu vacanța ci și cu relaxarea alături de prieteni, la grătar. Carnea este unul dintre alimentele care își fac loc ușor în meniu, iar potrivit unui studiu realizat de iSense Solutions la începutul anului, 96% dintre români consumă cel puțin o dată pe săptămână carne de pui, în timp ce 12% declară un consum zilnic; 89% includ carnea de porc cel puțin o dată în meniul săptămânal, în timp ce peștele este consumat cel puțin o dată pe săptămână de 67% din respondenți. Alături de carne, sosurile sunt aproape nelipsite din coșurile de cumpărături. Cifrele Unilever arată o creștere de 30%, în ultimii patru ani, pentru sosurile de specialitate.

unilever

Anul acesta producătorii de carne estimau un consum de aproximativ 1.200 – 1.500 de tone de preparate pentru grătar, la debutul sezonului, cu ocazia mini-vacanței de 1 mai.

În România, piața sosurilor de specialitate este competitivă și fragmentată

Sosurile sunt disponibile pe rafturile magazinelor într-o multitudine de rețete. Alegerea sosului potrivit pentru felul de mâncare pe care ni-l dorim se bazează, în primul rând, pe preferințele fiecărui consumator în parte. Iar gusturile variate ale acestora i-au determinat pe producători să devină tot mai creativi în alcătuirea rețetelor, tocmai pentru a acoperi o gamă largă de cerințe și a-și găsi mai ușor locul pe mesele românilor.

De la sosurile de maioneză, până la variantele de ketchup dulce sau picant, portofoliul Hellmann’s include numeroase sortimente care pot fi asociate oricând atât cu preparate din carne, cât și cu legume sau brânzeturi. Sosurile Hellmann’s Barbeque și Original Burger se numără printre cele mai populare de pe piață și i-au adus brandului poziția de lider pe acest segment, în România.

Dacă sosul Hellmann’s Barbeque are un gust bogat, intens, ușor afumat și este potrivit pentru preparatele din carne, Original Burger are un gust cremos, inedit și poate fi ingredientul special al unui burger pregătit acasă.

Ambele sortimente sunt disponibile în format squeeze, cu o sticlă practică din plastic reciclat, care permite o dozare mai simplă a produsului.

Pe lângă acestea, Hellmann’s aduce pe rafturile magazinelor și alte variante care se potrivesc cu multe dintre preferințele identificate în rândul consumatorilor din România: sosul Garlic&Herb – un sos delicios de usturoi, ideal pentru preparatele din carne albă, pește, cartofi, legume sau chiar salate; sosul Hot Mexican – sos picant în stil salsa mexicană, potrivit pentru o paletă largă de gusturi și preparate, perfect pentru wrap-uri, nachos sau alte delicatese la grătar, cum ar fi friptura sau frigăruile.

În portofoliul brandului se regăsesc multiple sortimente de maioneză: original – cu gust bogat și excepțional de cremos, disponibilă și în format squeeze; light – cu un conținut redus de grăsimi (25%); sos de maioneză vegan – cu 72% ulei de rapiță din surse sustenabile, fără ou. Acesta din urmă este un produs potrivit atât pentru consumatorii care urmează diete vegane, cât și în perioadele de post. Maioneza Hellmann’s este motorul categoriei și deținătorul poziției de lider în acest segment.

Peste 1.000 de produse Hellmann’s vândute în fiecare minut, la nivel global

Din datele Unilever, reiese că sosul de maioneză se află în fruntea listei de cumpărături pentru perioadele de sărbători. Pe de altă parte, sosurile de tip barbeque sau burger completează gustul și aspectul final al mâncărurilor și pot fi consumate în orice moment al zilei, într-o varietate de combinații.

Disponibile în peste 65 de țări, peste 1.000 de produse Hellmann’s sunt vândute în fiecare minut la nivel global, ceea ce plasează brandul în rândul celor care înregistrează cea mai rapidă creștere, la nivelul întregului portofoliu Unilever.

Toate produsele Hellmann’s au ambalaje practice, din sticlă sau realizate 100% din plastic reciclat, și capac cu supapă (care rămâne curat după folosire) și conțin ingrediente naturale, simple și provenite din surse sustenabile.

Unilever în România

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

Viziunea noastră este de a fi lideri globali în afaceri sustenabile și de a demonstra cum modelul nostru de afacere bazat pe misiuni puternice și pregătit pentru viitor generează performanță.

Strategia Unilever ne ajută să facem performanță și să creștem sustenabil și responsabil, contribuind astfel la:

  • îmbunătățirea sănătății planetei;
  • îmbunătățirea sănătății, încrederii și bunăstării oamenilor;
  • o lume echitabilă și incluzivă.

În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *