Unilever a anunţat ieri, 23.03.2011, că a încheiat un acord pentru a vinde divizia globală a Sanex către Colgate-Palmolive pentru 672 milioane de euro. Tranzacţia aşteaptă aprobarea comisiei de reglementare.
Afacerea aceasta este un răspuns la cerinţa Comisiei Europene ca Unilever să cedeze brandul Sanex unei companii din Spaţiul Economic European (EEA). Sanex a înregistrat vânzări nete de 187 milioane euro în 2010, în principal în Europa de Vest.
De asemenea, Unilever a mai anunţat ieri că a încheiat un alt acord pentru achiziţionarea brandurilor de detergenţi ai Colgate-Palmolive în Columbia pentru 215 milioane de dolari. Această tranzacţie reprezintă finalizarea cedării brandului Sanex către Colgate-Palmolive.
Ambele tranzacţii includ achiziţionarea mărcilor inregistrate şi a proprietăţilor intelectuale, fără a cuprinde însă şi unitaţile de producţie.
