Untdelemn de la Bunica este marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere

Bunica roll-up 200-100 v2Potrivit studiului organizat de către Editura Reader’s Digest în perioada 2006-2013, Untdelemn de la Bunica a fost votată ca fiind marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.

Aflată la a 13-a ediţie în Europa şi a 8-a în România, Gala Trusted Brands 2013 s-a desfăşurat ieri, 14 mai 2013 la hotelul Hilton din capitală. Dintre câştigătorii Trusted Brands 2012, Untdelemn de la Bunica este singurul brand de ulei în care românii au încredere, dovedind acest lucru prin votul acordat în fiecare an al competiţiei, începând din 2006 şi până acum.

Trusted Brands 2013 s-a desfăşurat concomitent în 12 ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii comune celor 12 ţări şi maximum 18 categorii locale. Participanţii la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei înşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze apoi în funcţie de „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înţelegerea nevoilor clienţilor” şi „Responsabilitate socială”.

De unde provine denumirea de Untdelemn de la Bunica?

În popor “a ieşi deasupra ca untdelemnul” înseamnă a învinge. Tot aşa, marca Untdelemn de la Bunica s-a remarcat încă de la lansare, poziţionându-se ca un învingător. Iar Bunica este personajul principal al copilăriei, cea la care ne întoarcem cu dragoste pentru bunătăţile pregătite şi pentru sfaturile mereu de actualitate.

Untdelemn de la Bunica reprezintă un produs de calitate, cu o identitate distinctă, a Bunicii, şi un brand care se bazează pe valorile esenţiale ale românilor: experienţă, tradiţie şi grijă pentru cei dragi.

La începutul lunii februarie 2013 producătorul mărcii Untdelemn de la Bunica, Cargill, a luat decizia strategică de a-şi înceta operaţiunile de pe piaţa uleiurilor vegetale din România vânzând către Compania Expur mărcile de uleiuri vegetale îmbuteliate Untdelemn de la Bunica şi Olpo şi o parte dintre echipamentele de presare, rafinare şi îmbuteliere.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Untdelemn de la Bunica este marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: