Untdelemn de la Bunica, marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.

Potrivit studiului organizat de catre Editura Reader’s Digest în perioada 2006-2012, Untdelemn de la Bunica a fost votată ca fiind marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.

Marca Untdelemn de la Bunica menţine şi promovează valorile româneşti distincte ale consumatorilor din România: TRADIŢIE, EXPERIENŢĂ şi ÎNCREDERE.

Familia Untdelemn de la Bunica, prin gama de produse care susţine experienţa în bucătărie (pentru gătit şi salate, special pentru prăjit şi cu arome) este un partener de încredere al tuturor celor care aleg să gătească folosind ingrediente de calitate.

La nivel de piaţă, Untdelemn de la Bunica ocupa poziţia de lider în segmentul Premium, conform datelor furnizate de către GFK Romania pentru perioada 2005 – 2011, motiv pentru care distincţia acordată timp de 7 ani consecutivi de către consumatori prin intermediul Reader’s Digest vine să confirme eforturile producatorului Cargill de a veni întotdeauna în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi.

Aflată la a 12-a ediţie în Europa şi a 7-a în România, Gala Trusted Brands 2012 s-a desfăşurat aseară la hotelul Hilton din capitală. Reader’s Digest împreună cu Cargill au asigurat o atmosferă festivă şi prietenoasă pentru toţi participanţii. Dintre câştigătorii Trusted Brands 2012, Untdelemn de la Bunica este singurul brand de ulei în care românii au încredere, dovedindu-ne acest lucru prin votul acordat în fiecare an al competiţiei, începând din 2006 şi până acum.

Punând pe primul loc siguranţa alimentară, Cargill selectează cu grijă seminţelele de floarea soarelui şi rafinează cu pricepere untdelemnul, pentru a oferi zi de zi aceeaşi calitate cu care v-a obişnuit, în fiecare sticlă.

Cargill este furnizor international de produse alimentare, produse şi servicii agricole şi pentru managementul riscului. În România, compania desfăşoară activităţi pe mai multe linii de afaceri printre care producerea şi comercializarea de uleiuri îmbuteliate.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,034 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Untdelemn de la Bunica, marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: