Upfield reînnoiește portofoliul de produse și lansează Rama cu ingrediente 100% naturale

Upfield, producătorul numărul unu de produse pentru tartinat și brânzeturi vegetale cu peste 100 de mărci printre care Rama, Delma și Becel își reînnoiește portofoliul de produse și lansează Rama cu ingrediente 100% naturale

Upfield

Pentru Upfield este deosebit de important ca produsele sale să fie fabricate din ingrediente naturale. Numeroase cercetări arată că tot mai mulți consumatori caută din ce în ce mai mult alimente din ingrediente vegetale pe rafturile magazinelor și acordă atenție amprentei lor ecologice.

Produsele pentru tartinat sunt o alternativă vegetală naturală și sustenabilă pe bază de plante, care pot fi ușor încorporate într-o dietă alimentară și sunt un bun exemplu al modului în care chiar și lucrurile mici, de zi cu zi, pot avea o contribuție pozitivă majoră asupra sănătății noastre și asupra viitorului planetei.

Sub marca Rama, produsele fabricate din uleiuri vegetale de înaltă calitate pot fi folosite atât în preparatele calde, cât și în cele reci. De-a lungul timpului, consumatorii au putut alege dintr-o gamă variată de produse, fie că este vorba de conținut scăzut de grăsimi, de gust, de produse speciale pentru copt sau de produsul clasic pentru tartinat.

„Eticheta curată”

Pe baza tendințelor alimentare ale consumatorilor, Upfield a reînnoit anul acesta portofoliul de produse, cu variante gustoase și sănătoase, cu „etichetă curată”, al căror proces de producție  care vizează protejarea resurselor planetei.

„Eticheta curată” înseamnă în același timp o imagine nouă și transparentă și la o rețetă inovatoare, Rama Ingrediente 100% naturale fiind produsă fără aditivi artificiali adăugați, coloranți și conservanți. Proporția uleiurilor vegetale de calitate obținute prin presare din rețetele de produse tartinabile a crescut de la 60% la 75%, iar ingredientele sunt 100% naturale.

În plus, ambalajul produsului a fost adaptat să exprime conținutul curat și i s-au adăugat noi etichete prietenoase cu consumatorii. Procesul de producție și tehnologia au fost, de asemenea, reînnoite, iar acum noile produse Rama vor transforma gătitul acasă într-o experiență autentică, rezultatul final fiind mai delicios și mai gustos ca niciodată.

“Interesul pentru sănătate și sustenabilitate e în creștere în rândul consumatorilor, oamenii sunt atenți la obiceiurile  alimentare, la calitatea alimentelor pe care le cumpără și la amprenta de carbon asupra mediului. Upfield este într-un dialog constant cu clienții săi, atât pe platformele media digitale, cât și pe cele tradiționale.

Prin comunicarea cu publicul țintă, Upfield a reușit să înțeleagă mai profund nevoile consumatorilor adaptându-se la tendințele pieței”, a declarat Thomas Zacharos, Manager Export&Distribuție Upfield Balcani & Cipru.

Produsele pentru tartinat, alimentele viitorului

Produsele pentru tartinat, sunt produse vegetale prin excelență și sunt considerate alimentele viitorului prin contribuția lor la protecția mediului și prin disponibilitatea nutrienților necesari unei alimentații sănătoase. De o lungă perioadă de timp, acestea nu mai conțin grăsimi hidrogenate responsabile de acizii trans, devenind astfel produse esențiale pentru aportul de grăsimi nesaturate (grăsimi sănătoase) din surse naturale.

Grăsimile nesaturate din uleiurile de floarea-soarelui, in și rapiță din compoziția produselor pentru tartinat contribuie semnificativ la conținutul adecvat de acizi grași. Aceste uleiuri sunt o sursă importantă de Omega-3 și Omega-6 și sunt, de asemenea, un ingredient util datorită conținutului semnificativ de vitamina E. Acizii grași joacă un rol important în multe procese fiziologice – furnizează energie, au un impact pozitiv asupra hormonilor, sistemului nervos și ajută organismul să utilizeze vitaminele liposolubile.

În România, produsele vegetale pentru tartinat Upfield au un impact climatic cu 70% mai mic, iar cultivarea ingredientelor ocupă cu 90% mai puțin teren și folosește mai puțin de jumătate din volumul de apă necesar pentru producția aceleiași cantități de unt din lapte. Comparativ cu 1 kg de unt din lapte, aceeași cantitate de margarină și de produse tartinabile pe bază de plante emite cu 8 kg mai puțin carbon, ocupă cu 22 de mp mai puțin teren pe an și consumă cu 40 de litri mai puțină apă.*

* Informații relevate pe baza unei evaluări realizate de către Quantis a ciclului de viață din 2018 a produselor pentru tartinat pe bază de plante în comparație cu untul din lapte. Pentru mai multe informații, consultați acest material.

Upfield – acțiuni sustenabile

Compania Upfield dorește să sprijine consumatorii să facă alegeri alimentare care să ajute planeta să prospere. Contribuie la acest lucru prin reducerea emisiilor de carbon și prin reducerea utilizării plasticului în ambalaje, precum și prin practici responsabile de cultivare și procurare a ingredientelor.

De asemenea, a început să introducă etichetarea carbonului pentru multe dintre produsele sale, astfel încât oamenii să poată înțelege impactul alegerilor alimentare pe care le fac. Unul dintre obiectivele principale ale Upfield este de a construi și menține o companie sustenabilă, servind astfel atât intereselor mediului, cât și intereselor consumatorilor preocupați de calitatea și proveniența alimentelor pe care le achiziționează.

Upfield

Upfield este producătorul numărul unu de produse pentru tartinat și brânzeturi vegetale cu peste 100 de mărci, printre care Rama, Delma și Becel prezente în România. Misiunea Upfield este aceea de a face oamenii mai sănătoși și mai fericiți cu alimente vegetale gustoase, care sunt prietenoase cu mediul înconjurător.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *