Ursus Breweries lansează o nouă campanie pentru promovarea brandului de angajator: „Facem berea, scriem povestea”

În acest an, Ursus Breweries și-a rafinat poziționarea strategică de angajator, care vizează nucleul companiei: oamenii și oportunitățile la care au acces pentru a-și duce cariera la următorul nivel.

ursus

Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, demarează o nouă campanie pentru promovarea brandului de angajator, definită în urma mai multor studii interne, cu scopul de a surprinde mai bine elementele care îi aduc împreună pe cei peste 1.600 de angajați. Conceptul noii platforme  de comunicare, „Facem berea, scriem povestea”, subliniază trei piloni esențiali care definesc cultura organizațională a companiei: prietenie, pasiune și creștere.

Pasiunea este ingredientul care oferă savoare fiecărui brand de bere din portofoliu, iar succesul nostru vine de la colegii care au curiozitatea să exploreze idei noi și au dorința de a se dezvolta continuu. Avem o istorie îndelungată și suntem mândri că facem berea îndrăgită de milioane de români și că ne scriem povestea împreună cu cei peste 1.600 de colegi. Poziționarea strategică a brandului nostru de angajator surprinde esența Ursus Breweries: o echipă diversă de colegi dedicați, care pun pasiune în ceea ce fac și care își pun amprenta zi de zi asupra istoriei companiei și asupra evoluției sale, alături de oameni cu care rezonează și cu care leagă prietenii strânse,” a declarat  Roberto Follacchio, Vicepreședinte Resurse Umane al Ursus Breweries.

Ambasadorii companiei: angajații

Conceptul noii platforme de comunicare, „Facem berea, scriem povestea”, exprimă angajamentul companiei de a continua să dezvolte un mediu de lucru în care fiecare angajat se simte confortabil, apreciat și dornic să se dezvolte și să scrie povestea brandurilor din portofoliul Ursus Breweries. Mesajul este întărit de o echipă de ambasadori de brand formată din angajați din toate departamentele, care au devenit imaginea campaniei de comunicare și care au dorit să împărtășească detalii despre experiența lor la Ursus Breweries și să spună povestea evoluției lor în carieră în companie.

Ursus Breweries: angajator de top care mizează pe crearea unor conexiuni valoroase

Compania a primit certificatul Top Employer acordat de către Institutul Top Employers din Țările de Jos în fiecare dintre ultimii trei ani. Această certificare a fost obținută după un audit riguros, care a evaluat aspecte precum: calitatea mediului de lucru, capacitatea de a atrage talente, oportunități de dezvoltare, programe de wellbeing și de recunoaștere, diversitate și incluziune.

În ultimii ani, organizația a realizat numeroase demersuri pentru a crea o experiență de lucru mai bună și mai incluzivă. Printre acestea se numără și aderarea la principiile Cartei Diversității din România, care reprezintă și un angajament public de a crea un mediu de lucru divers și incluziv, dar și o cultură organizațională bazată pe echitate. Totodată, Ursus Breweries a semnat angajamentul LEAD Network de a susține egalitatea de gen, demarând mai multe acțiuni în 2023 în această arie.

Cultură organizațională centrată pe experiența angajaților

Noua poziționare strategică a brandului de angajator surprinde și mai bine elementele cheie ale culturii organizaționale. Astfel, la Ursus Breweries, colegii se dezvoltă într-un mediu axat pe colaborare și prietenie, în care oamenii sunt încurajați să le recunoască meritele colegilor, iar feedbackul continuu contribuie atât la evoluția individuală, cât și la cea a business-ului. Ursus Breweries încurajează marcarea reușitelor prin programe de recunoaștere care au rolul de a răsplăti performanța individuală, a echipei, efortul depus sau chiar vechimea în companie.

Mai mult, angajații Ursus Breweries au posibilitatea de a participa la programe de wellbeing bine definite, care vizează trei zone – sănătatea fizică, emoțională și relațiile interumane, incluzând workshop-uri regulate și sesiuni cu experți în domenii precum nutriție, psihologie, mindfulness și sănătate în general. Totodată, angajații beneficiază și de abonamente medicale private, acces la programe de asistență specială, prin intermediul cărora ei sau familiile lor pot primi consiliere financiară, psihologică sau juridică, și zile libere suplimentare pentru voluntariat. În plus, angajații Ursus Breweries se pot implica și în diferite acțiuni de voluntariat organizate de companie, care vizează ecologizarea anumitor zone, crearea unor trasee montane sau chiar lucrul cu persoane din grupuri defavorizate și multe altele.

Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, fiind lider de piață de 8 ani. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *