Ursus Breweries lanseaza campania „Afla-ti echilibrul!”

Ursus Breweries lanseaza campania „Afla-ti echilibrul!” si incurajeaza oamenii sa ia decizii informate despre alcool.

Aproximativ noua din zece tineri nu stiu “De ce suntem mahmuri dupa ce consumam mult alcool”, iar opt din zece tineri nu stiu “De ce femeile se imbata mai repede decat barbatii”, conform unui studiu realizat de Ursus Breweries vara trecuta.

In contextul lipsei de educatie in ceea ce priveste consumul de alcool, Ursus Breweries lanseaza site-ul www.desprealcool.ro si campania „afla-ti echilibrul”, prin care incurajeaza oamenii sa ia decizii informate despre alcool. Campania este sustinuta de Cabral, care va intra in mod constant in dialog cu publicul prin intermediul www.desprealcool.ro. Pe site va publica interviuri cu un continut educational important, cu experti si personalitati publice.

Conform rezultatelor aceluiasi studiu, mai mult de jumatate dintre cei care declara ca au cautat sa se informeze despre efectele consumului de alcool asupra organismului, au folosit internetul. Site-ul www.desprealcool.ro este astfel un instrument eficient pentru a pune la dispozitia consumatorilor informatii utile. Campania „afla-ti echilibrul!” va transmite mesaje educationale dincolo de lumea virtuala a internetului, prin evenimente, seminarii si intalniri directe cu consumatorii.

Descurajarea consumului iresponsabil de alcool este una dintre cele mai importante prioritati de dezvoltare durabila la nivel global ale SABMiller, dar si la nivel local pentru Ursus Breweries in Romania. De aceea, ne propunem sa fim una dintre cele mai importante voci in Romania care sa sustina mesaje de sensibilizare si responsabilizare a publicului in sensul unui consum moderat de alcool. Cu ajutorul unor specialisti de renume, cum este domnul profesor Septimiu Chelcea, vom realiza studii sociologice pentru a intelege evolutia educatiei tinerilor in acest sens. Am conceput campania „afla-ti echilibrul” ca o platforma de comunicare pe termen lung si speram ca, alaturi de Cabral si alti experti, sa ii incurajam pe cei care socializeaza la un pahar de bere sa o faca in mod echilibrat”, a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.

Studiul realizat de Ursus Breweries arata ca romanii inca mai cred in miturile care spun ca pentru a scapa de mahmureala trebuie sa faci un dus rece (32%) sau sa bei o cafea tare (24%), cand in realitate, metoda corecta si eficienta este consumul de apa pentru rehidratarea organimsului. Numai 50% din cei chestionati au stiut ca o persoana care s-a intoxicat cu alcool nu trebuie lasata sa doarma pentru a-si reveni.

Pentru informatii corecte si echilibrate despre efectul alcoolului asupra organismului, dar si despre cum sa reactionezi in diverse situatii sociale, acceseaza site-ul www.desprealcool.ro.

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii în societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile Grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller, Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliaza produse Coca-Cola.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *