Ursus Breweries lansează un nou program în cadrul campaniei „Află-ți echilibrul!”

Ursus Breweries lansează azi la Buzău, în premieră pentru România, o sesiune de training-uri adresate barmanilor pe tema comportamentului responsabil în ceeea ce privește consumul de alcool în baruri și cluburi.

În perioada septembrie-noiembrie 2011 sunt așteptați să participe la cursuri peste 200 de barmani din orașele Buzău, Cluj, Brașov, Timișoara și București. Sesiunile de pregatire sunt realizate în parteneriat cu BARMANIA, Asociația Profesională a Barmanilor din România și cu sprijinul Fundației Tineri pentru Tineri.

Proiectul își propune pregătirea barmanilor pentru a arăta un comportament responsabil legat de consumul de băuturi alcoolice, precum și echiparea acestora cu metode eficiente de comunicare cu clienții, care să îi ajute să gestioneze situații de consum iresponsabil de alcool.

Aproape 32% dintre tinerii români cu vârsta între 18 și 30 de ani au consumat alcool ultima dată într-un bar, conform unui studiu realizat de Ursus Breweries în noiembrie 2010. De asemenea, studii realizate în țări precum Marea Britanie arată că barmanii joacă un rol important în a determina un consum moderat de alcool. Astfel, includerea în cadrul campaniei “află-ți echilibrul!” a unei componente de formare pentru barmani în care aceștia să învețe cum să comunice cu clienții și cum să îi ajute pe aceștia să nu facă excese, este esențială în promovarea unui comportament moderat în ceea ce privește consumul de alcool. La începutul acestui an, a avut loc în Brașov un program pilot al training-ului, în urma căruia 75% dintre barmanii prezenti au considerat că recomandarea lor de a nu consuma alcool în exces va fi apreciată de clienți.

„Campania noastră promovează un comportament echilibrat, iar decizia de a merge către barmani este susținută tocmai de faptul că aceștia sunt între client și băuturile pe care acesta le alege atunci când se afla într-un context social. O mare parte a tinerilor din România preferă să bea alcool în baruri și cluburi, de aceea prin programul nostru dorim să îi încurajăm atât pe tineri, cât și pe cei care îi servesc în baruri, să adopte o atitudine moderată astfel încât o seară petrecută în oraș cu prietenii să rămână una plăcută, fără excese și regrete în dimineața de după.”, a declaratDiana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries.

Pentru informaţii corecte şi echilibrate despre efectul alcoolului asupra organismului, dar şi despre cum să reacţionezi în diverse situaţii sociale, vă invităm să accesați site-ul www.desprealcool.ro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,916 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Ursus Breweries lansează un nou program în cadrul campaniei „Află-ți echilibrul!”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: