Richard Heerink s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries în calitate de Vicepreședinte Strategy & Insights.
Richard este olandez și are peste 15 ani de experiență în industria berii în piețe precum Țările de Jos, Germania sau Austria, deținând poziții de conducere în departamentele comercial, financiar sau supply chain. Și-a început cariera în industria berii în 2007, în Țările de Jos, pentru SAB Miller.
Apoi, a fost promovat în funcția de Director Financiar pentru operațiunile din Germania și a preluat treptat funcții de conducere și în zona comercială. Începând cu 2017, a fost Country Director pentru Germania în cadrul Asahi Europe & International.
Din 2020 a condus operațiunile atât în Germania, cât și în Austria, construind echipe de succes, creând o cultură puternică și modelând o strategie de creștere optimă. În noul său rol, Richard va gestiona proiecte inter-funcționale și va asigura implementarea strategiei și ambițiilor Ursus Breweries.
„Sunt bucuros să mă alătur Ursus Breweries și să am șansa de a-mi aduce contribuția în cadrul celui mai mare producător de bere din România. Sunt încrezător că, împreună cu echipa existentă, vom putea să impulsionăm în continuare succesul companiei, să acceleram creșterea portofoliului nostru și să obținem rezultate excelente și în următorii ani.” – a declarat Richard Heerink.
Numirea lui Richard, considerând experiența sa în industria berii, precum și în cadrul Asahi Europe & International, continuă ambiția companiei de a construi o echipă de conducere diversă și puternică, cu experiențe și expertiză variate și cu același angajament pentru excelența.
Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul companiei sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, compania deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail