Diamant

Ursus Breweries lansează URSUS RETRO, un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată

Ursus Breweries își extinde portofoliul prin lansarea URSUS RETRO – un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată, cu un gust bogat și spumă fină.

ursusAmbalajul completează imaginea „retro” prin sticla de tip Euro, forma clasică a sticlei de bere din perioada anilor ‘90, care îmbinată cu simbolistica URSUS reprezentată prin ursul carpatin, întregesc povestea autentică a noii beri.

URSUS RETRO completează frumos portofoliul mărcii URSUS, continuând seria de inovații cu care ne-am obișnuit prietenii  în ultimii ani. URSUS Retro vine să răspundă nevoii de diversificare a iubitorilor de URSUS, cu o bere nepasteurizată, cu gust bogat și o poveste autentică, inspirată din anii în care distracția se trăia pe viu. Este berea care trebuie întâlnită în persoană, la fel ca un prieten bun“ – a declarat Victor Teioșanu, Premium Brands Director.

Produsă după o rețetă proprie, URSUS RETRO este o bere blondă nepasteurizată fabricată din ingrediente naturale de cea mai bună calitate și la cele mai înalte standarde. Cu o rețeta 100% malț și drojdie de tip Lager, este o bere bine fermentată, ceea ce o face ușor de băut și răcoritoare. Gustul este corpolent, combinând amăreala distrinctivă a hameiului, caracteristică producătorului, cu notele ușor dulci de cereale.

Noul sortiment va fi disponibil începând cu 26 martie 2018 în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 500 ml, sticlă nereturnabilă de 500 ml, doză de 500 ml, pachet de 6 doze și draught.

Ursus

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St. Stefanus.

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza  sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Ursus Breweries lansează URSUS RETRO, un nou sortiment de bere blondă nepasteurizată
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: