Macfrut_Digital

URSUS Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi

URSUS Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi, cu suc răcoritor de grepfrut și cu suc de cireșe, brandul consolidându-și astfel poziția de lider în acest segment.

Ursus Cooler

Categoria de mixuri de bere fără alcool și suc de fructe a crescut foarte mult în ultimii ani – unul din cinci români care consumă bere sau alte băuturi alege și un mix de bere. Acest trend ne arată că românii sunt din ce în ce mai dornici și mai deschiși să consume acest tip de băuturi întrucât, după ce au încercat o dată, frecvența de consum crește. În acest moment, varianta Cooler Lămâie fără alcool este cea mai căutată aromă de pe piață, fiind și primul sortiment de acest fel lansat pe piața din România în 2013. Noile variante, cu cireșe și cu grepfrut, au un potențial de creștere foarte mare și avem încredere că vor fi la fel de bine primite de consumatori ca și varianta cu lămâie”, a declarat Cătălin Cristea, Brand Manager URSUS Cooler.

URSUS Cooler îmbină armonios berea fără alcool cu sucul de fructe și poate fi consumat oriunde și oricând. Practic, inspirat din relaxarea unei beri, pe care ți-o dorești în momentele când ai prietenii de distracție alături sau doar vrei să iei o pauză de la laptop, și gustul delicios al unei băuturi răcoritoare, potrivită în mijlocul unei veri toride sau în timpul unei plimbări. Iar faptul că nu conține alcool reprezintă un avantaj ce face Cooler potrivit pentru orice ocazie, indiferent de momentul zilei.

O nouă platformă de comunicare pentru URSUS Cooler

URSUS Cooler beneficiază din acest an și de o nouă platformă de comunicare, dezvoltată pe baza aceluiași principiu care își propune să îmbine tot ce este mai bun din două lumi aparent diferite, dezvăluindu-le noi valențe. Astfel, personajul central este pisi-câinele Alex Cooler, inventatorul băuturii care-i poartă numele, care prin personalitatea relaxată a dorit să transmită cât mai multor români că uneori nu este nevoie să alegi.  Poți să te bucuri de ce e mai bun din două lumi diferite, în același timp. Mai mult decât o bere… pentru că e o băutură răcoritoare și mai mult decât o băutură răcoritoare… pentru că e o bere.

Din punct de vedere al ambalajului, Cooler va putea fi găsit la raft în doza de 500 ml, cu design atrăgător și culori mai vii, care accentuează prezența sucurilor de fructe și transmite mult mai bine că sunt niște produse delicioase, perfecte pentru a te bucura de ele oriunde și oricând pentru că sunt fără alcool.

De asemenea, până pe 31 august, URSUS Cooler premiază, prin tragere la sorți, trei dintre consumatorii care vor înscrie pe www.dozadecooler părerile lor cu privire la noile sortimente. Premiile sunt cel puțin la fel de „Cooler” ca noile băuturi: o bicicletă electrică, o trotinetă electrică și un model half-bike, toate pentru adulți.

Sortimentele URSUS Cooler sunt deja disponibile în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, precum și în locațiile de tip Horeca.

Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Group. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Grolsch, Azuga Nepasteurizata, Stejar, Asahi Super Dry, St. Stefanus și marca de cidru Kingswood.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » URSUS Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: