Ursus Breweries este primul berar care lansează un Hard Seltzer pe piața băuturilor alcoolice din România

Ursus Breweries este primul producător de bere din România care lansează o băutură alcoolică de tipul hard seltzer. Băutura preferată a americanilor a apărut în urmă cu câțiva ani și a reușit să dea startul unui nou trend în categoria băuturilor alcoolice aromate, iar acum va fi disponibilă și în România, în portofoliul Ursus Breweries.

ursus

Hard Seltzer

Hard Seltzer este o nouă categorie de băuturi alcoolice, apărută pe piața din SUA în 2016 și îndrăgită de consumatori pentru experiența unică oferită de această băutură alcoolică carbonatată, ce are la bază apă acidulată și arome naturale de fructe. Viper este alegerea ideală și pentru cei care își propun un stil de viață sănătos, întrucât este lipsită de coloranți artificiali, conservanți și gluten, având 96 kcal/ 330 ml și un conținut moderat de alcool, de 4% vol.

Viper Hard Seltzer este produs în Plzen, Republica Ceha, mai exact în renumita fabrică de bere Pilsen. Apa folosită provine dintr-un izvor aflat la 100 de metri adâncime, sub bazinul Pilsen.

Lansarea Vipr Hard Seltzer

„Lansarea Viper Hard Seltzer este o inovație pe piața băuturilor alcoolice. Toate categoriile importante de băuturi alcoolice se bazează pe rețete care există de sute sau chiar mii de ani în urmă. Însă dorința de inovație a existat întotdeauna așa că, de-a lungul timpului, au apărut diferite sortimente de băuturi care își doreau să atragă tot mai mulți consumatori către o experiență senzorială aparte. Ultima reușită poate fi considerată categoria de mixuri de bere, inventată la începutul secolelor XIX – XX. Între timp însă, nu a mai apărut o altă băutură revoluționară, până acum. Așa că suntem încântați să oferim consumatorilor ceva nou și să lansăm o băutură într-o nouă categorie de băuturi alcoolice – categoria hard seltzer.”, a declarat Marian Olteanu – Head of New Categories, Ursus Breweries.

„România este una dintre primele țări din Europa unde am ales să lansăm Viper Hard Seltzer și pentru acest sezon am pregatit consumatorilor multe surprize. Viper este o băutură dedicată celor care se bucură de fiecare moment petrecut alături de prieteni și care aleg să consume băuturi alcoolice într-un mod responsabil.”, a adăugat Sorin Tudor, Brand Manager Viper, Ursus Breweries.

Din punct de vedere al ambalajului, Viper va putea fi găsit la raft atât la sticlă, cât și la doză cu un volum de 330 ml și este lansat în variantele cu aromă de lime și cranberry.

 Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.  Pentru mai multe informații despre companie și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro  și www.desprealcool.ro

În Asahi Europe & International suntem preocupați de sănătatea și bunăstarea consumatorilor. Astfel, am ales să promovăm un consum responsabil de alcool și ne preocupăm de prevenția consumului iresponsabil, precum ar fi consumul de alcool de către minori, consumul de alcool în timpul sarcinii sau consumul de alcool la volan.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *