Vânzări mai mari cu 9% pentru Farmec Cluj-Napoca în primul trimestru

Mircea Turdean - Director General al Farmec Cluj-NapocaFarmec Cluj-Napoca a înregistrat vânzări de 28,9 milioane de lei în primele trei luni ale anului, în creştere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut, această evoluție aliniindu-se estimării de creștere a companiei pentru anul 2013.

Farmec a încheiat anul 2012 cu vânzări de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decât cele din 2011.

„Suntem mândri că avem același ritm constant și sănătos de dezvoltare pe care îl păstrăm deja de câțiva ani buni”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „În primele trei luni ale anului am relansat gama Farmec Natural și am completat gama Gerovital Pant Tratament pentru îngrijirea și tratamentul părului, cu un Kit Anticădere și o serie de produse dedicate bărbaților, acțiuni ce au avut rezultate imediate în vânzări. De asemenea, relansarea mărcilor de curățenie Nufăr și Triumf și completarea acestor game cu produse noi au consolidat poziția de top pe care acestea o au în preferințele românilor”, adaugă acesta.

„Planurile noastre pentru acest an mai cuprind continuarea investițiilor în modernizarea secțiilor de producție, a laboratoarelor și în dezvoltarea sistemului propriu de distribuție, dar și în cercetare și inovare la nivelul portofoliului de produse, unde vom continua să ne surprindem consumatorii prin noi lansări și extinderi de gamă. De asemenea, vom investi puternic în creșterea prezenței noastre la export, cu precădere în țări din zona Europei Centrale și de Est”, mai spune Mircea Turdean.

Din strategia de dezvoltare de produse la cele mai înalte standarde de calitate face parte și obținerea de către Farmec, la începutul anului, a Certificatul GMP de Bună Practică de Fabricație. Astfel, Farmec este prima companie de cosmetice din România ale cărei produse sunt fabricate şi controlate după cele mai înalte proceduri şi standarde de calitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Vânzări mai mari cu 9% pentru Farmec Cluj-Napoca în primul trimestru
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: