Vanzarile Grupului Danone au crescut cu 6,9% in trimestrul trei

Vanzarile Grupului Danone au crescut cu 6,9% atat in trimestrul trei cat si in primele noua luni ale anului. Volumele au crescut cu 6,3% in trimestrul trei si cu 8,6% in primele noua luni ale anului. Diviziile de Fresh Dairy Products, Baby Nutrition si Medical Nutrition isi continua dezvoltarea, cu o crestere a vanzarilor de 5,5%, 8,6% si respectiv 8,4%.

S-a inregistrat deasemenea o crestere puternica in divizia de Ape, de 8,7%  in trimestrul trei, partial datorita conditiilor meteo favorabile din Japonia si Europa

Tintele la nivelul intregului an se confirma: crestere a vanzarilor de cel putin 6%, marja operationala stabila si crestere de cel putin 10% a fluxului de numerar din operatiuni.

Franck Riboud, Presedinte si CEO, a comentat performanta Grupului Danone in trimestrul al treilea al anului:
„Rezultatele noastre din al treilea trimestru confirma performanta puternica pe care am inregistrat-o in lunile anterioare din 2010, precum si robustetea modelului de afaceri al Danone. Mentinem ritmul si in continuare si ne extindem cele patru divizii in toate partile lumii. Aceste rezultate pozitive, obtinute in pofida unor conditii economice dificile, marcate de o cerere slaba din partea consumatorilor din Europa si de majorarea preturilor la materiile prime, ne permit sa ne confirmam tintele de crestere si creare de valoare pentru intregul an. De asemenea, aceste rezultate ne sprijina decizia de a investi in continuare in pietele emergente, care sunt prioritati ale noastre ca si vectori de crestere pentru prezent si viitor”.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *