Nestle a prezis o crestere anuala in jurul a 5% pentru diviziile de food si bauturi.
In al treilea trimestru cel mai mare producator alimentar din lume afirma ca in cele 9 luni scurse din acest an (pana la 30 Septembrie) a atins vanzari, pe diviziile de food si bauturi, de 50 de miliarde £, in crestere cu 4.1%.
Vanzarile in Europa au crescut organic cu 2% impulsionate fiind de lansarea produselor noi Nescafe Dolce Gusto si Green Blend, Maggi Juicy Chicken si Nestle Grand Chocolat.
“Filialele Nestle din Marea Britanie si Irlanda au continuat sa ofere performante solide in acest an,” spune Directorul Executiv Nestle din Marea Britanie Paul Grimwood.
“Climatul economic este inca o provocare, iar piata este foarte competitiva. Ne asteptam ca aceste conditii dificile sa continue si in 2011, cu o presiune continua asupra bugetelor gospodariilor casnice.”
Pietele in curs de dezvoltare au fost un factor cheie de crestere, cu vanzari de 11%, Kit Kat fiind unul dintre performerii din aceste pieţe.
Vanzarile globale ale brandului de cafea Nescafe au crescut cu 1,8% iar ale Nescafe Gold Blend cu 3,9%. Vanzarile diviziei de apa au crescut cu peste 4%, la 4.3 miliarde £.