VARTA a lansat campania VARTA Helps – terapie prin escaladă pentru copiii cu dizabilități

Încă de la începutul anului 2019, grupul VARTA AG s-a preocupat de bunăstarea copiilor și a tinerilor adulți lansând în Europa inițiativa caritabilă VARTA Helps. VARTA a devenit partener al diverselor asociații europene care luptă pentru combaterea malnutriției și a inegalității sociale în țările în curs de dezvoltare. În România, anul 2020 a reprezentat debutul campaniei VARTA Helps, primele parteneriate pe plan local fiind încheiate cu Asociația Speranța Pentru Copii Brașov, Organizația Umanitară Concordia și Fundația eMAG pentru Educație.

varta

În 2021 a continuat acest demers, sprijinind în cadrul campaniei VARTA Helps Asociația Climb Again – terapie prin escaladă și continuând parteneriatul cu Fundația eMAG pentru Educație.

Previziuni

Compania prevede că fiecare copil are un drept de bază în a se simți iubit, susținut și în siguranță. Și că, prin VARTA Helps și partenerii locali, aceasta poate face posibile acest lucruri pentru un număr cât mai mare de copii.

VARTA își dorește ca alături de Climb Again să ajute la influențarea percepției generale asupra potențialului copiilor și tinerilor cu nevoi speciale. Astfel, își propune să creeze un cadru în care aceștia să-și dezvolte abilitățile necesare unei vieți independente.

Prin proiectul VARTA Helps desfășurat cu sprijinul partenerilor noștri din retail – Selgros, Kaufland și rețeaua de magazine Mobiup, VARTA își propune să ajute asociația Climb Again să ofere și mai multe cursuri gratuite de escaladă și sesiuni de psihoterapie  pentru copii cu deficiențe vizuale, auditive, motorii și cu tulburări din spectrul autist.

Programul ”Nouă ne pasă” al fundației eMAG a fost lansat inițial (2014) ca o serie de acțiuni prin care ofereau resursele necesare pregătirii școlare unor comunități cu posibilități restrânse.

Centre after-school

În 2016 a fost definit un mod de intervenție unitar prin implementarea de centre after-school în zone rurale. În prezent, funcționează 24 de centre after-school în care 800 de copii se pregătesc pentru a putea finaliza cel puțin ciclurile de învățământ obligatoriu.

Pentru anul școlar 2020-2021 au fost depuse 138 de propuneri pentru înființarea de centre after-school în România, propuneri înaintate de către profesori și învățători din toată România. Împreună cu partenerul nostru- rețeaua de magazine Flanco – VARTA își dorește să ajute că toate aceste propuneri să devină realitate.

VARTA încearcă în acest mod să aducă o contribuție directă în sprijinul acelora care sunt atât de dependenți de ajutorul comunității pe termen lung: copiii – pentru că ei sunt viitorul nostru.

VARTA AG

VARTA AG produce și comercializează un portofoliu cuprinzător de baterii, de la micro-baterii, baterii de uz casnic, sisteme de stocare a energiei până la soluții de baterii specifice clienților pentru o varietate de aplicații și, în calitate de lider tehnologic, stabilește standardele industriei în domenii importante. În calitate de companie mamă a grupului, operează în segmentele de afaceri „Microbatteries & Solutions” și „Household Batteries”.

Segmentul „Microbaterii și soluții” se concentrează pe afacerea OEM pentru microbaterii și pe pachetul de baterii litiu-ion. Prin cercetare și dezvoltare intensă, VARTA stabilește standarde globale în sectorul microbateriilor și este un lider inovator recunoscut pe piețele importante de creștere a tehnologiei litiu-ion și a bateriilor primare pentru aparate auditive. Segmentul „Baterii de uz casnic” cuprinde activitatea de baterii pentru clienții finali, inclusiv baterii de uz casnic, acumulatori, încărcătoare, energie portabilă (power bank-uri) și lanterne, precum și dispozitive de stocare a energiei.

Grupul VARTA AG are în prezent aproape 4.000 de angajați. Cu cinci unități de producție și fabricație în Europa și Asia, precum și centre de vânzare în Asia, Europa și SUA, filialele operaționale ale VARTA AG sunt active în prezent în peste 75 de țări din întreaga lume.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *