VARTA își reînnoiește imaginea de brand. Un design nou și performanță îmbunătățită

VARTA, lider tehnologic în producția de baterii, se prezintă cu o nouă identitate de marcă care asigură o vizibilitate și mai mare la punctul de vânzare și subliniază poziția mărcii pe piață. VARTA AG a dezvăluit deja noul logo împreună cu o nouă identitate de marcă, în luna februarie. În al doilea pas, toate bateriile de uz casnic, lanternele și bateriile externe VARTA primesc acum un design fundamental nou. Rebrandingul este însoțit de o campanie de comunicare sub titlul „Imaginați-vă mai mult”.

Varta

Forța motrice a poveștii de succes a VARTA, care continuă până în prezent, a fost și este conștientizarea capacității sale de a modela în mod activ viitorul ca motor de inovare în industria sa. Compania reprezintă calitatea „Made in Germany” și o face de peste 130 de ani.

Cu produse precum baterii de uz casnic în aproape toate dimensiunile și variantele, baterii reîncărcabile, baterii externe și lanterne, expertul în energie de la Ellwangen oferă produse pentru orice situație din viața modern de zi cu zi. Căutarea perfecțiunii VARTA a dus la o dezvoltare continuă, în special în domeniul bateriilor de uz casnic, pe care clienții din întreaga lume s-au bazat de mai multe decenii.

Odată cu relansarea majoră din acest an, VARTA își reafirmă rolul de motor de inovare și face clar acest lucru nu numai în comunicarea sa și în noul său ambalaj durabil și designul produsului, ci și în performanța sporită a produsului.

Mai multă performanță

Bateriile performante de uz casnic VARTA acoperă o gamă largă de aplicații și sunt cu adevărat indispensabile pentru fiecare gospodărie. Performanța este cheia succesului aici. În noua serie LONGLIFE, popularele dimensiuni ale bateriilor AA și AAA din gama LONGLIFE Max Power oferă acum cu cinci procente mai multă putere, iar bateriile LONGLIFE Power oferă cu șase procente mai multă putere.

VARTA oferă prin această relansare cele mai puternice baterii alcaline AAA din Europa în categoria de preț respectivă.

Bateriile reîncărcabile VARTA în dimensiunile AA și AAA au beneficiat, de asemenea, de îmbunătățiri semnificative ale performanței, care sunt evidente în creșteri semnificative ale numărului de cicluri de încărcare.

RECHARGE ACCU AA de 2.600 mAh realizează acum cu până la 33 la sută mai multe cicluri de încărcare, iar RECHARGE ACCU AAA de 1.000 mAh realizează cu până la 66 la sută mai multe cicluri decât predecesorul său imediat. Performanța bateriilor special de tip buton –  CR2016, CR2025 și CR2032 – a fost, de asemenea, îmbunătățită, făcând astfel aceste baterii premium un alt obiect al atenției în sortimentul de produse VARTA.

VARTA – un design nou și inovator

Din punct de vedere vizual, bateriile și acumulatorii VARTA se disting printr-un design nou și inovator. Pentru prima dată, marca vizuală a VARTA – „triunghiul” familiar ce compune logo-ul VARTA – împodobește treimea superioară a tuturor celulelor într-un design de 360 ​​de grade, în timp ce partea inferioară a celulelor este dominată de clasa de putere respectivă, literele iconice VARTA și schema de culori caracteristică, care depinde de modelul specific.

De exemplu, produsele din gama RECHARGE ACCU sunt identificate printr-o schemă de culori verzi, care semnalează consumatorilor că aceste produse pot fi reîncărcate și, prin urmare, sunt reutilizabile și durabile. Designul ambalajului încărcătoarelor VARTA, precum și a bateriilor externe și a lanternelor, va fi, de asemenea, actualizat pentru a se integra in noul concept de design.

Noua înfățișare și iconografia de marcă mai puternică a produselor și ambalajelor garantează o valoare de recunoaștere și mai mare, facilitând astfel consumatorilor de retail să aleagă produsul potrivit la punctul de vânzare.

Varta

Mai multă atenție față de mediul inconjurător

La fel de importantă ca urmărirea unei performanțe îmbunătățite, pentru VARTA rămâne o preocupare constantă grija de a reduce semnificativ amprenta față de mediu. Din acest motiv, ambalajul bateriei a fost reproiectat pentru a-l face mai durabil. Multe dintre noile blistere sunt fabricate din carton 100% reciclabil, economisind 94 tone de plastic pe an în producție.

Ambalajul bateriilor externe VARTA a fost, de asemenea, transformat într-o variant fără plastic. Conversii similare în alte segmente de produse sunt în prezent în etapele de planificare.

În plus față de noile material folosite, fiecare pachet pentru baterii și acumulatori are acum un mecanism inteligent de deschidere care poate fi închis după ce bateria a fost scoasă, împiedicând astfel ieșirea accidentală a bateriilor sau acumulatorilor din pachet. Bateriile uzate pot fi reintroduse în ambalaj după utilizare pentru a fi predate în punctele de reciclare.

Cu noul design al ambalajelor, VARTA nu numai că oferă consumatorilor o experiență îmbunătățită și încurajează un comportament durabil, dar oferă simultan comercianților cu amănuntul o prezență îmbunătățită la punctul de vânzare care minimizează semnificativ amprenta față de mediu a retailerilor.

VARTA – mai multă vizibilitate

Relansarea este însoțită de o campanie largă de comunicare la nivel european. „Imaginați-vă mai mult” subliniază rolul VARTA ca motor de inovație și este destinat simultan să inspire consumatorii din întreaga lume să își modeleze propriile vieți în mod activ și independent.

Campania va fi comunicată în Romania prin intermediul unor panouri outdoor in 13 orașe din țară, a anunțurilor media, a rețelelor sociale, a videoclipurilor, a unor campanii de marketing etc. De asemenea, consumatorii pot afla mai multe despre portofoliul de produse al mărcii vizitând noul site web al VARTA: www.varta-ag.com/en/consumer.

Noua identitate a mărcii, designul durabil al produselor și ambalajelor, performanța îmbunătățită și campania de comunicare pe scară largă subliniază importanța VARTA ca motor de inovație în industria sa. Motivat de căutarea perfecțiunii, de curiozitatea nelimitată și de voința de a aduce o contribuție activă la conservarea planetei pentru multe generații viitoare, VARTA rămâne fidelă promisiunii sale de calitate.

VARTA AG

VARTA AG produce și comercializează un portofoliu cuprinzător de baterii, de la micro-baterii, baterii de uz casnic, sisteme de stocare a energiei până la soluții de baterii specifice clienților pentru o varietate de aplicații și, în calitate de lider tehnologic, stabilește standardele industriei în domenii importante. În calitate de companie mamă a grupului, operează în segmentele de afaceri „Microbatteries & Solutions” și „Household Batteries”.

Segmentul „Microbaterii și soluții” se concentrează pe afacerea OEM pentru microbaterii și pe pachetul de baterii litiu-ion. Prin cercetare și dezvoltare intensă, VARTA stabilește standarde globale în sectorul microbateriilor și este un lider inovator recunoscut pe piețele importante de creștere a tehnologiei litiu-ion și a bateriilor primare pentru aparate auditive. Segmentul „Baterii de uz casnic” cuprinde activitatea de baterii pentru clienții finali, inclusiv baterii de uz casnic, acumulatori, încărcătoare, energie portabilă (power bank-uri) și lanterne, precum și dispozitive de stocare a energiei.

Grupul VARTA AG are în prezent aproape 4.000 de angajați. Cu cinci unități de producție și fabricație în Europa și Asia, precum și centre de vânzare în Asia, Europa și SUA, filialele operaționale ale VARTA AG sunt active în prezent în peste 75 de țări din întreaga lume.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *