Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică.
Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.
„De ce gătim? Gătim pentru că ne plac momentele savurate în familie. Gătim pentru că ne place să împărtăşim emoţii cu cei dragi, pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi. Gătim pentru că ne relaxează şi pentru că avem ocazia să fim creativi în propria noastră bucătărie. Gătim ca să învăţăm, ca să interacţionăm, ca să naştem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka.
„Aşa că de ce să ne limităm la reţete şi la timp? Vegeta nu vorbeşte despre gătit sau despre reţete. Vegeta vorbeşte despre emoţii și momente.” concluzionează Cristina Ghiurluc.
Pagina de Facebook a brandului a fost relansată, iar pe 18 martie a fost prezentată aplicaţia Reţeta cuplului, unde cei care participă au şansa de a câştiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevărat inedit. Câştigătorul îşi va face cunoscută povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online şi a propriei pagini de web.
Aplicaţia Reţeta cuplului a generat un interes mare în rândul utilizatorilor de Facebook. În primele două săptămâni, a generat aproape 1000 de reţete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitată de un număr din ce în ce mai mare de oameni.
Strategia de comunicare Vegeta în social-media mai include conturile de Youtube, Instagram şi Pinterest.
Vegeta se apropie de pasionaţii de gătit şi în restul mediului online. Brandul a iniţiat concursul prin care îşi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alături de Vegeta la acţiuni de implicare socială, la centre de plasament pentru copii.
Printre acţiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea în perioada următoare sunt şi activări în marile lanţuri de hypermarket-uri. În decursul acestui an, compania are ca obiectiv creşterea volumului de vânzări şi o mai mare vizibilitate in-store.
Vegeta se găseşte în România în următoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mâncăruri):
- Vegeta Original
- Vegeta Găină
- Vegeta Borş (original, cu legume, cu verdeţuri şi cu smântână)
- Vegeta Naturella
- Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste şi chifteluţe)
- Vegeta Twist Naturella (cartofi, peşte, salată şi legume la grătar).
Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementată de agenţia de comunicare integrată pastel.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
