Începând cu data de 1 mai, Roberto Follacchio a preluat rolul de Vicepreședinte Resurse Umane al Ursus Breweries. Anterior, Roberto a deținut funcția de Sr. HR Business Partner Commercial al Birra Peroni Italia, parte din Asahi Europe & International, dobândind o vastă experiență în susținerea funcțiunilor comerciale. De asemenea, Roberto a avut un rol esențial în procesul de transformare digitală a departamentului de HR al Birra Peroni.
„Această numire mă onorează și sunt recunoscător pentru noua oportunitate de dezvoltare profesională. Echipa din România are rezultate extraordinare, iar deținerea certificării Top Employer pentru al treilea an consecutiv atestă faptul că avem deja pe plan local cele mai înalte standarde privind politicile de resurse umane. Sunt pregătit să îmi pun la dispoziție know-how-ul și să lucrez alături de noua mea echipă pentru a duce mai departe proiectele de succes deja existente, dar și pentru a dezvolta noi inițiative menite să îi ajute pe fiecare dintre colegii noștri să își pună în valoare potențialul. Ne dorim ca aceștia să aibă o experiență foarte bună de lucru în fiecare zi și să creeze conexiuni valoroase cu membrii comunității locale, cu clienții și consumatorii noștri, cu fiecare ocazie.”, a declarat Roberto Follacchio.
Experiența profesională
Înainte de a se alătura Asahi Europe & International, Roberto a petrecut 10 ani în echipa British American Tobacco, având diferite roluri, mai întâi în Italia, apoi în Chile (HRBP Comercial), iar apoi a devenit Talent & OE Manager pentru Zona Conului Sudic (Chile, Argentina, Peru, Paraguay, Uruguay, Bolivia). În 2018 a revenit în Italia, unde a avut rolul de HRBP pentru zona Europei de Sud, coordonând hub-ul pentru zona comercială de pe piețele mediteraneene (Italia, Spania, Grecia și altele).
Printre proiectele importante pe care le-a coordonat din rolul pe care l-a avut în cadrul Birra Peroni, înainte de a se alătura echipei Ursus Breweries, se numără și proiectarea și implementarea modului de lucru flexibil, dar și coordonarea activităților de susținere a angajaților în perioada restricțiilor pandemice. De asemenea, printre responsabilitățile sale recente au fost și coordonarea unor proiecte care au vizat evoluția organizației din punct de vedere comercial, iar în anul 2022 s-a concentrat asupra transformării digitale a departamentului de HR.
Anterior, rolul de Vicepreședinte Resurse Umane al Ursus Breweries a fost deținut, timp de 5 ani, de Zuzana Balejová, care a devenit noul Director de Resurse Umane pentru clusterul ceh, slovac, german și austriac al Asahi Europe & International.
Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail