Vinurile Byzantium se bucură de o nouă identitate vizuală

Începând cu această lună, gama Byzantium cunoscută datorită cupajelor inedite formate din vinuri de înaltă calitate este disponibilă într-o nouă prezentare și îmbogățită cu un nou sortiment.

Noua identitate vizuală a gamei Byzantium exprimă caracterul opulent și puternic al lumii bizantine, dar și individualitatea și unicitatea vinurilor. Eticheta are culori vii, atractive, personalitate și păstrează elementele grafice definitorii ale gamei.

Vinurile Byzantium, recolta anului 2011, sunt destinate segmentului HoReCa și provin din cele mai importante regiuni viticole ale României: Blanc de Transylvanie – Sebeș Alba, Rosso di Valachia – Dealu Mare, Rose Euxine – Murfatlar.

Sortimentul nou, Rose Euxine, este un vin de excepție, rezultatul vinificării „în alb” a Shirazului și se face remarcat prin prospețime și fructuozitate. Celelalte două vinuri Byzantium au personalitate, sunt complexe și remarcabile datorită soiurilor care își aduc aportul în ansamblul cupajului: Fetească Neagră, Shiraz, Cabernet Sauvignon pentru Rosso di Valachia și Gewurtztraminer, Pinot Grigio, Rhein Riesling pentru Blanc de Transylvanie.

Gama Byzantium poate fi achiziționată exclusiv din HoReCa, online accesând www.winery-outlet.com, dar și din magazinele Halewood – The Winery Outlet (București, Ploiești, DN1 Breaza-Nistorești, Sinaia, Azuga, Brașov, Sibiu, Târgoviște și Urlați).

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Vinurile Byzantium se bucură de o nouă identitate vizuală
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: