„Voyage”, cea mai recentă campanie globală de la Heineken

Cea mai recentă campanie globală, Voyage, aparţinând brandului Haineken, isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci când sunt scoşi din cotidian şi abandonaţi în marele necunoscut.

Heineken Voyage TVC Still 6.

Despre ce este vorba? Diferite persoane sunt abandonate în cele mai îndepărtate colţuri ale lumii, având cu ei doar minimul de provizii şi câteva indicaţii de bază. Rezultatul este ‘Dropped’ – o serie de episoade de aventură bazate pe experienţele de călătorie, legendare, trăite de aceşti exploratori şi oferite de Heineken.

„Voyage” este cea de-a cincea ediție a platformei Heineken Legends, o campanie integrată care va fi comunicată pe diverse medii precum TV şi online. Consumatorii vor putea avea o experiență interactivă prin intermediul canalului YouTube Heineken Dropped. Aici vor urmări fiecare călătorie „Dropped”, vor avea acces la conţinut de tip documentar şi vor putea contribui cu propriile înregistrări video, luând parte la propria lor călătorie legendară.

Spotul TV Voyage, din care a fost inspirat şi experimentul de călătorie Dropped, a fost lansat oficial pe 1 iunie, urmând ca pe 3 iunie să fie dezvăluite şi episoadele primei aventuri Dropped pe site-ul www.Heineken.com şi pe canalul YouTube. Fiecare experiență Dropped va fi compusă din trei episoade completate cu materiale de la filmări.

Consumatorii care cumpară Heineken în ambalajul special de promoție vor putea înscrie codul promoţional şi vor participa la un joc online, care le testează abilitățile de navigare în cadrul unei călătorii digitale. Câțiva norocoși vor câștiga propria lor experiență de călătorie legendară, cu premii ce includ călătorii pline de aventură și adrenalină, culminând cu o experiență la care orice aventurier adevarat aspiră: un training spațial.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » „Voyage”, cea mai recentă campanie globală de la Heineken
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: