Walmart și Procter & Gamble-proiect de cumpărături pe bază de QR Code

Giganţii Walmart şi Procter & Gamble au dezvăluit un nou parteneriat prin care doresc să promoveze produse prin intermediul  magazinelor mobile . Cele două grupuri au declarat că îşi doresc să aducă consumabilele în pachete foarte mari direct la consumatori.  Iniţiativa, care se va desfăşura pe durata unei luni, a început săptămâna trecută în New York şi Chicago.

În Chicago  partenerii se ocupă de promovare în cadrul statiilor de autobuz. Scanare a codurilor QR de pe staţii îi conduce pe  utilizatori la site-ul online Walmart, care oferă 32 de  coduri de pe ambalajele produselor  în ediţie limitată; acestea pot fi livrate la domiciliu gratuit.

În New York, cele două companii utilizează magazinele mobile „@ PGMobile”, în locaţii puternic traficate, cum ar fi Union Square şi Centrul Rockefeller. M agazinele mobile distribuie mostre gratuite şi codurile QR caracteristice pentru opt produse, inclusiv aparate de ras Gillette Fusion ProGlide, şampon Head & Shoulders şi mancare Iams pentru câini. Utilizatorii Twitter vor avea,  de asemenea, posibilitatea de a vota pentru o vizită de cartier a magazinelor mobile prin postare  #PGFashion sau  #PGChinatown.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,849 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Walmart și Procter & Gamble-proiect de cumpărături pe bază de QR Code
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: