Giganţii Walmart şi Procter & Gamble au dezvăluit un nou parteneriat prin care doresc să promoveze produse prin intermediul magazinelor mobile . Cele două grupuri au declarat că îşi doresc să aducă consumabilele în pachete foarte mari direct la consumatori. Iniţiativa, care se va desfăşura pe durata unei luni, a început săptămâna trecută în New York şi Chicago.
În Chicago partenerii se ocupă de promovare în cadrul statiilor de autobuz. Scanare a codurilor QR de pe staţii îi conduce pe utilizatori la site-ul online Walmart, care oferă 32 de coduri de pe ambalajele produselor în ediţie limitată; acestea pot fi livrate la domiciliu gratuit.
În New York, cele două companii utilizează magazinele mobile „@ PGMobile”, în locaţii puternic traficate, cum ar fi Union Square şi Centrul Rockefeller. M agazinele mobile distribuie mostre gratuite şi codurile QR caracteristice pentru opt produse, inclusiv aparate de ras Gillette Fusion ProGlide, şampon Head & Shoulders şi mancare Iams pentru câini. Utilizatorii Twitter vor avea, de asemenea, posibilitatea de a vota pentru o vizită de cartier a magazinelor mobile prin postare #PGFashion sau #PGChinatown.
