40 de ani de la lansarea blatului PAN – cel mai îndrăgit produs de la Pizza Hut

Anii 1980 au marcat debutul a numeroase trenduri culinare și produse, însă niciunul la fel de memorabil sau imposibil de imitat precum rețeta originală a blatului PAN® de la Pizza Hut.

Pizza HutPizza pe blat Pan continuă să fie și astăzi, la 40 de ani de la lansarea la nivel internațional, cel mai îndrăgit produs din meniul clasic al brandului.

Pe plan local, de la deschiderea primului restaurant, în anul 1994, și până în prezent, PAN® rămâne cel mai vândut blat de pizza, reprezentând peste 17% din vânzările totale ale categoriei sale. De-a lungul timpului, în România, Pizza Hut a devenit Un pic mai crazy, doar un pic prin diversificarea meniului și introducerea unor produse adaptate noilor trenduri de consum. Cu toate acestea, blatul PAN® este în continuare un produs iconic al brandului.

Pe plan local, pentru a celebra Legendarul blat Pan, clienții fideli ai brandului au la dispoziție două oferte special dezvoltate în acest sens:

  • În cadrul restaurantelor (Dine-in): Legendarul blat Pan începe de la 10,90 lei pentru pizza mică, 20,90 lei pentru cea medie și 30,90 lei pentru pizza mare
  • La Pizza Hut Delivery este disponibilă o ofertă specială prin care la două pizza medii pe blat Pan, una este gratuită.

La nivel internațional, toată luna Octombrie, Pizza Hut celebrează Luna Mondială a Pizzei, prilej cu care consumatorii au la dispoziție o serie de oferte inedite, ce includ Pizza pe blat PAN®, atât în restaurantele sale din întreaga lume, cât și prin intermediul serviciilor Pizza Hut Delivery.

 „Pizza Hut este un nume cu tradiție care a reușit de-a lungul timpului să devină iconic și la nivel local. Pornind de la un produs central – pizza, brandul a îmbinat pasiunea pentru bucătărie și ingredientele de calitate cu inovația, la nivel de meniu. În timp, brandul s-a remarcat cu o diversitate de produse, atât clasice cât și inovative, pentru a acoperi o varietate de gusturi de consum. Anul acesta este unul special pentru Pizza Hut la nivel global, dar și în piețele locale, întrucât blatul PAN® împlinește 40 de ani. 40 de ani în care a servit nu doar unor nevoi de consum, ci a oferit adevărate experiențe consumatorilor care își doreau mai mult decât un produs: mesele în familie sau cu prietenii, aniversările, entuziasmul de a servi masa in restaurantul lor preferat. Ne bucură faptul că, și în România, fanii au primit cu același entuziasm Legendarul PAN®, care este cel mai îndrăgit produs la nivel de pizza”, declară Adrian Hulubescu, General Manager Pizza Hut România.

Brandul Pizza Hut, creat în anul 1958 de frații Frank și Dan Carney, în Kansas, SUA, deține locații în peste 100 de țări și este lanțul de restaurante cu numărul 1 în categoria sa, la nivel internațional. Încă de la început, brandul și-a propus să nu facă niciodată compromisuri în ceea ce privește savoarea și calitatea ingredientelor folosite, astfel că, ceea ce a pornit ca un răspuns la o nevoie identificată a pieței – crusta mai groasă a pizzei – a devenit o adevărată inovație la nivel mondial, odată cu lansarea Pan Pizza.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Pizza Hut a intrat pe piaţa din România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine 23 de restaurante de tip Dine-In și 21 de locații Pizza Hut Delivery. Pizza Hut se angajează să le ofere consumatorilor o experiență facilă și plăcută de comandă și consum, astfel că, la nivel local, brandul colaborează și cu o serie de platforme de livrare – foodpanda, Glovo, TAZZ. Tot în acest sens, Pizza Hut pune la dispoziția consumatorilor de fiecare dată produse noi și oferte speciale.

Acum, mai mult ca oricând, restaurantele au un rol important în a furniza servicii impecabile pentru oamenii de pretutindeni.

În acest sens, pe lângă standardele de siguranță deja existente, Pizza Hut a implementat toate măsurile necesare pentru a crea un mediu sigur tuturor clienților săi. Astfel, angajații sunt dotați cu mănuși și măști de unică folosință iar starea de sănătate a acestora este monitorizată zilnic. Suprafețele din bucătării, precum și toate spațiile din restaurante care sunt atinse frecvent de către clienți, sunt dezinfectate și sanitarizate în mod regulat, cu produse speciale. Clienții sunt încurajati să plătească cu cardul contactless și să folosească dezinfectanții puși la dispoziție în restaurante.

De asemenea, în conformitate cu normele în vigoare, purtarea măștii este obligatorie în incinta restaurantelor, atât în ceea ce privește angajații, cât și clienții, pentru aceștia din urmă regula fiind valabilă în momentul interacțiunii cu spațiile comune.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *