5 to go realizează prima achiziție a unui lanț local de cafenele prin preluarea operațiunilor Take Five Coffee din Constanța. Tranzacția a fost definitivată în această lună și vizează 3 dintre cele 4 cafenele ale antreprenorilor constănțeni. Astfel, grupul 5 to go își va consolida puternic prezența în oraș, ajungând la 7 unități deschise în Constanța.
„Dezvoltarea 5 to go în țară este una dintre direcțiile noastre strategice începând cu anul 2020. Preluarea Take Five Coffee este un pas important pentru noi, fiind prima tranzacție de acest gen. Întotdeauna am fost aproape de antreprenorii locali, am ales să colaborăm cu producători locali și să susținem micile afaceri independente, prin parteneriate sau
know-how, ori de câte ori am putut.
Este o zonă nouă pe care o explorăm, aceasta de achiziții, însă este un pas natural în strategia noastră de dezvoltare. Cu atât mai mult cu cât poate fi și un ajutor pe care îl oferim celor care nu mai pot susține investițiile și cheltuielile unei afaceri HoReCa, în acest context instabil”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Investiția estimată
Investiția estimată în reamenajarea celor 3 cafenele este de peste 50,000 euro. Ele vor fi operate în sistem de franciză de către parteneri actuali, care au cel puțin încă o cafenea gestionată cu succes în oraș.
Obiectivele de creștere locală vizează depășirea unui număr total de 15 locații în Constanța, păstrând ritmul accelerat și la nivel național: un total de 500 unități până la finalul anului 2022. În acest moment, grupul depășește 250 de unități, iar până la finalul anului este estimat că va ajunge la 300 de cafenele la nivel național. În plus, anul acesta 5 to go a făcut primii pași internaționali, prin deschiderea alături de Donuterie a 5 unități în Franța.
5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii companiei, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.
Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail