5 to go vizează diversificarea portofoliului și extinderea pe piața de retail

După evoluția semnificativă a rezultatelor înregistrate în ultimul an pe zona de retail, 5 to go își propune diversificarea portofoliului din acest segment și extinderea disponibilității produselor marcă proprie destinate consumului la domiciliu, prin listarea în toate rețelele importante de modern retail, în lanțurile de benzinării și în magazinele de conveniență.

5 to goÎn acest moment, produsele brandului sunt prezente în 4 lanțuri de supermarketuri din țară – Mega Image, Carrefour, Kaufland și Auchan – și în toate magazinele e-commerce. Concomitent, avansează implementarea conceptului de micro proximitate FAST SHOP by 5 to go, dezvoltarea segmentului de vending fiind parte a strategiei pentru 2024.

În plus, până pe 7 februarie, toate produsele 5 to go din categoria cafea și sirop fac parte din sortimentația disponibilă în cadrul celei de-a 12-a ediții a Marelui Târg de Cafea și ceai Auchan, vizitatorii având posibilitatea de a degusta gratuit atât capsulele compatibile Nespresso și Dolce Gusto, cât și noul sortiment de cafea boabe pentru acasă, campania de sampling fiind activă  pe toată perioada târgului, 18 ianuarie – 7 februarie.

Portofoliul de retail al 5 to go

Din portofoliul de retail al brandului 5 to go fac parte 42 de SKU-uri din categoria cafea: ready to drink (care generează aproximativ 50% din vânzările în retail), capsule compatibile Nespresso și Dolce Gusto, cafea măcinată Ibrik, cafea boabe, siropuri cu și fără zahăr și ciocolată caldă. Cel mai nou produs din portofoliu este cafeaua boabe Urban Crema (Urban Coffee, Ethiopia si Colombia, in variante de 200 și 500 de grame), iar în top vânzări se află capsulele compatibile Nespresso și Dolce Gusto, urmate de siropuri.

Extinderea către zona de retail a unui brand HoReCa, așa cum este 5 to go, aduce multe provocări, de aceea ne bucură oportunitatea de a deveni vizibili în cadrul unor evenimente de amploare, cum este acest târg, și entuziasmul cu care sunt primite produsele noastre de către consumatori. Anul trecut, Italian Sparkling Espresso și gama de minisiropuri au prins foarte bine la public, iar anul acesta păstrăm aceeași rețetă și dăm credit ingredientelor în trend – inovația, funcționalitatea și prețul competitiv-, care se mulează pe cerințele și stilul de viață al consumatorului de astăzi, pentru a crea noi produse ancoră, signature drinks by 5 to go. În privința cifrei de afaceri, estimăm o evoluție importantă pe acest segment în anii următori, vizăm 20 de milioane de euro până în 2028, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Dumitru Iliescu, noul Director comercial

Pentru concretizarea acestor demersuri, începând din luna octombrie 2023, Dumitru Iliescu a fost numit în funcția de director comercial și de vânzări 5 to go. Cu o experiență de peste 20 de ani în conducerea echipelor de vânzări, viziunea lui strategică și cunoașterea pieței și consumatorului vor îmbunătăți performanța brandului pe acest palier și vor crea noi oportunități de dezvoltare. Aducerea unui expert la conducerea departamentului de retail reprezintă, de altfel, un pas necesar la nivel de echipă și consolidează încrederea în potențialul diviziei de a constru­­i această direcție de business și de a atinge obiectivele setate.

Evoluția și rezultatele obținute de 5 to go pe zona de retail sunt excelente pentru un brand care a accesat recent această piață, așadar potențialul este imens și am acceptat cu determinare provocarea de a-l atinge în perioada următoare. Mizăm pe diferențiere și diversificare la nivel de sortimentație și targetăm pentru anul acesta și pentru următorii creșterea volumelor de vânzări și a performanței operaționale, tradusă prin eficientizarea costurilor, cât și noi parteneriate strategice valoroase în acest domeniu”, a completat Dumitru Iliescu.

Accesarea pieței de retail

5 to go a accesat piața de retail în urmă cu 3 ani, când a fost lansată prima linie de produse dezvoltate special pentru acest segment (gama ready to drink ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato). Ulterior, creșterea notorietății acestor produse și cererea constantă din partea consumatorilor au condus la o nevoie organică de îmbunătățire a disponibilității lor și la diversificarea ofertei, care a depășit segmentul cafea și include o varietate de cookies dulci și sărate bio, fără gluten sau vegane.

Brandul are planuri mari pe plan local, concretizate printr-un proiect ambițios pentru următorii 5 ani, care își propune să transforme produsele într-o prezență constantă în casele românilor.

5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa companiei oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *