5 to go dă startul unui parteneriat strategic cu City Grill și deschide două cafenele în aeroportul Henri Coandă

Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă, unde a inaugurat recent două cafenele, operatorul pentru cele două locații fiind City Grill, unul dintre cei mai importanți actori din industria restaurantelor din România. Această decizie reprezintă un pas important în demersul de îmbunătățire a vizibilității și de creștere a notorietății brandului 5 to go, prin prezența în zone strategice cu trafic semnificativ.

5 to go

Noile cafenele 5 to go din Aeroportul Internațional Henri Coandă

În prezent, cafenelele din aeroport sunt deschise 24/7, una fiind amplasată în terminalul Sosiri, iar cealaltă în terminalul Plecări, chiar lângă ghișeele de check-in al bagajelor. Aproximativ 1.000 de clienți trec zilnic pragul celor două cafenele, iar în topul preferințelor acestora se află produse consacrate pe bază de cafea: Iced Coffee și Frappe.

,,Prezența 5 to go în aeroportul Henri Coandă este o realizare importantă, care ne permite să păstrăm clienții conectați cu brandul, să le fim aproape atunci când călătoresc, și totodată să ne facem serviciile și produsele cunoscute turiștilor străini, care nu au interacționat cu 5 to go până acum. Este doar primul pas al parteneriatului cu grupul City Grill, ne bucurăm să avem alături un brand românesc atât de cunoscut și important în industria HoReCa. A fost nevoie de un efort susținut din partea ambelor echipe pentru a reuși să lansăm cele două cafenele în termenul propus, am colaborat excelent și cu siguranță vom demara împreună și alte proiecte de anvergură în perioada următoare“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

,,Asocierea cu City Grill a fost o decizie aliniată planurilor noastre, expertiza  lor ne este extrem de utilă și  ne va impulsiona să ne îmbunătățim prezența în locații cheie și să reiterăm impactul brandurilor românești pe piață. Prezența 5 to go în aeroport sperăm că va surprinde în mod plăcut consumatorii și că va răspunde nevoii lor de a avea acces la o gamă diversificată de produse de calitate pe bază de cafea, la un preț corect, oriunde s-ar afla“, completează Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Aproape 600 de cafenele în România

Compania se apropie de 600 de locații deschise în România și menține trendul de dezvoltare accelerată a afacerii. Creșterea traficului în cafenele este parte din strategia brandului pentru 2024, iar aeroportul Henri Coandă se bucură de o prognoză favorabilă în privința numărului de pasageri din acest an, după ce în anul 2023 a fost tranzitat de 14.6 milioane de persoane.

City Grill, care a împlinit 20 de ani de prezență pe piața ospitalității din România, operează locațiile 5 to go sub licență, în urma achiziționării francizei, iar acesta este doar primul pas al parteneriatului dintre cele două mari branduri românești, care împreună depășesc 120 de milioane de euro cifră de afaceri și un total de aproximativ 3.000 de angajați. Pentru ambele cafenele din aeroportul Henri Coandă se estimează o cifră de afaceri de peste 600.000 de euro/an.

,,5 to go este un brand românesc care împărtășește entuziasmul și valorile noastre, se bucură de numeroase recunoașteri pe piața locală și internațională și cu care asocierea a venit firesc. Cu siguranță vom obține rezultate excelente împreună și vom continua să colaborăm pe termen lung“, spune Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Compania își propune să ofere vizitatorilor o experiență plăcută de consum, prețuri accesibile și produse adaptate stilului lor de viață.

5 to go

5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de pragul de 600  de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii companiei, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *