Începând cu 2 septembrie, Burger King le va spune timișorenilor „CEAU, TIMI!” și îi va aștepta la noul restaurant din oraș situat în Shopping City Timișoara. Astfel, celebrul WHOPPER® va ajunge într-o nouă destinație din România care anul acesta este și Capitală Culturală Europeană.
Noul restaurant din România este situat în centrul comercial Shopping City Timișoara, un oraș cu multe atracții turistice și culturale care merită vizitate. În acest context, Burger King se adresează locuitorilor din Timișoara cu salutul lor specific, „CEAU, TIMI!”, și îi invită la noul restaurant pentru a descoperi gustul unic de grătar Burger King. Restaurantul este deschis în fiecare zi, de luni până duminică, iar echipa numără 30 de grill kings, nerăbdători să-și cunoască oaspeții.
Cu ocazia deschiderii, restaurantul pregătește o surpriză inedită pentru fanii timișoreni. Astfel, primii 100 de clienți care vor veni la deschiderea restaurantului din Shopping City Timișoara și vor saluta folosind sintagma „CEAU, Burger King!” vor primi gratuit un burger Whopper.
Oferte speciale
Pe parcursul zilei de 2 septembrie, restaurantul va pune la dispoziție o altă ofertă specială pentru clienți: oricine va trece pragul noului restaurant va putea să cumpere 2 burgeri Whopper cu doar 29 RON.
„Suntem foarte bucuroși să le spunem tuturor timișorenilor „CEAU, TIMI!” și să deschidem un nou restaurant într-un oraș din România care ne place foarte mult. Pe lângă salutul emblematic al acestei regiuni, suntem foarte încântați de faptul că am reușit să aducem gustul autentic Burger King într-o nouă destinație din România. Sperăm că vom cuceri cât mai mulți timișoreni cu gustul unic al burgerilor de la Burger King făcuți la grătar și, de asemenea, ne dorim ca aceștia să se bucure de o experiență memorabilă în restaurantul nostru”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.
Noul restaurant va fi situat în zona de food court a Shopping City Timișoara cu un spațiu de servire generos și cu opțiunea de refill pentru băuturi răcoritoare. Echipa este formată din 30 de angajați, care le vor oferi oaspeților cele mai bune produse și servicii, așa cum Burger King i-a obișnuit până acum.
Burger King
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
