Burger King România, parte a companiei AmRest: retrospectiva în cifre a primului an pe piața din România (INFOGRAPHIC)

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a împlinit un an pe piața din România.

Burger King

După ce a inaugurat trei noi restaurante numai în luna septembrie, Burger King România se poate lăuda cu atingerea tuturor obiectivelor strategice, inclusiv cu deschiderea unui restaurant în plină stare de urgență – Burger King Universitate.

În primul an, conform planului strategic, a deschis șase noi restaurante. În plus, compania a integrat într-un timp record, în timpul pandemiei, serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicațiile de delivery și ulterior a dezvoltat serviciile de take away și de pick-up. De asemenea, în luna septembrie, odată cu deschiderea a trei noi restaurante – Promenada, Băneasa Mall Feeria și Piața Sudului – Burger King și-a dublat business-ul în doar trei săptămâni.

“Putem spune cu mândrie că după primul an de la lansarea din România ne-am atins principalele obiective. Ne-am propus ca în primul an să creăm o rețea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureștiului, iar de când am intrat pe piața din România am avut ca obiectiv principal în planul nostru strategic deschiderea a șase noi restaurante. În mai puțin de un an ne-am atins acest obiectiv iar acum suntem concentrați pe creșterea continuă a brand-ului, să avem în continuare clienți mulțumiți și bineînțeles, să continuăm expansiunea atât în București, cât și în țară. Vrem să devenim un angajator de încredere și un partener pe termen lung pentru colaboratorii noștri, a declarat Daniel Ryska, Regional Director CE & SEE.

Într-un singur an de la intrarea pe piața din România, deschiderile celor șase restaurante Burger King, au rezultat în:

  • Peste 25.000 de burgeri Whopper vânduți
  • 662.000 clienți mulțumiți
  • 250 de angajați care au stat la dispoziția clienților
  • Peste 662.000 de burgeri vânduți
  • 25.000 de coroane oferite clienților
  • 40.000 kg de cartofi prăjiți vânduți
  • Oreo Shake – cel mai popular desert, peste 20.000 de shake-uri vândute
  • Peste 21.000 de fani pe pagina oficială de Facebook Burger King România

Odată cu aniversarea unui an de la intrarea pe piața din România, platforma lansează Chicken Festival, care conține produsele delicioase ce au ca personaj principal puiul: Chicken Royale, Chicken Nuggets și o noutate – Chicken Tendercrisp. Produsele cu pui se pot găsi în toate restaurantele.

În prezent, Burger King oferă fanilor tot spațiul disponibil, care respectă condițiile de siguranță și un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

Toate restaurantele se află în București și sunt deschise de luni până duminică după cum urmează:

  • Burger King Mega Mall – între orele 10:00 – 22:00
  • București Burger King AFI Cotroceni – între orele 10:00 – 22:00
  • București Burger King Universitate – între orele09:00 – 22:00
  • Burger King Promenada – între orele 10:00 – 22:00
  • Burger King Băneasa Shopping City – aripa Feeria – între orele 10:00 – 22:00
  • Burger King Piața Sudului – între orele09:00 – 22:00

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Burger King

Burger King

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele  din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *