Ce au cumpărat românii de pe Tazz de Black Friday

Campania Tazz de Black Friday a avut loc între 11 și 13 noiembrie, iar în primele 20 de minute din momentul lansării ofertei pentru toți utilizatorii au fost achiziționate peste 5000 vouchere. Campania a avut la bază un mecanism tip investiție, întrucât utilizatorii și-au achiziționat vouchere în valoare de 100 de lei cu discounturi de până la 80%, pe care le pot utiliza până la finalul anului la restaurantele și magazinele partenere din aplicație. Dintre clienții care au comandat de Black Friday de pe Tazz, 80% au abonament Genius.

tazz

Cele mai vândute vouchere din Tazz Bank Friday au fost cele cu reduceri între 50%-80%. În primele 10 minute, s-au vândut 71% dintre voucherele cu reducere de 80%, în timp ce în prima oră de promoție, s-au vândut:

  • 91% dintre voucherele cu reducere de 80%;
  • 72% dintre voucherele cu reducere de 70%;
  • 52% dintre voucherele cu reducere de 60%,
  • 51% dintre voucherele cu reducere de 50%.

Utilizatorii care dețin un abonament Genius au beneficiat înainte cu o zi, pe 10 noiembrie, de acces la o ofertă exclusivă: 2000 de vouchere în valoare de 100 lei, scoase la vânzare la prețul de 50 de lei. Acestea au fost epuizate în doar 20 de minute. Așadar, pe 11 noiembrie, Tazz a suplimentat oferta cu încă 1000 de vouchere pentru abonații Genius, care au fost achiziționate în numai 40 de minute.

În medie, o persoană a achiziționat două vouchere de Black Friday. În urma statisticii, top 3 clienți Tazz Bank Friday au fost: un utilizator care a achiziționat 45 de vouchere de la 11 parteneri diferiți, urmat de 2 cumpărători care au cumpărat câte 31 de vouchere fiecare și, pe locul III, un cumpărător care a investit în 28 de vouchere.

Top cele mai căutate restaurante de Black Friday

În topul național al partenerilor care au vândut cele mai multe vouchere regăsim: Burger King, McDonald’s, Kaufland și Trenta Pizza. În Cluj-Napoca, cele mai multe vouchere au fost vândute de  Pablito, Kaufland și Artizan Pizza, în timp ce în Timișoara top 3 este format din: Kaufland, Sis Kebab și Dei Frati.Topul orașelor care au înregistrat cele mai mari vânzări de vouchere este dat de: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.

Tazz

Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă la doar un click distanță preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Utilizatorii Tazz au parte de beneficii exclusive – comandă de grup, evenimente culinare cu chefi locali și plată cu toate cardurile de masă disponibile. Cea mai descărcată aplicație „Food & Drink” din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile de mobil Android și iOS, dar și online pe www.tazz.ro, din peste 33 de orașe din țară.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Un comentariu la „Ce au cumpărat românii de pe Tazz de Black Friday”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *