ialoc, platforma de rezervări online, continuă să sprijine restaurantele și lansează cardurile cadou ca pachete corporate pentru Sărbători

Pentru a sprijini restaurantele din România, platforma de rezervări online ialoc a lansat o campanie de carduri cadou dedicate mediului corporate prin care încurajează achiziția de vouchere cadou pentru angajați și parteneri de afaceri.

ialoc

Cardurile sunt disponibile în patru variante de achiție: Cardul Pasionaților de Cafea – care se poate folosi în peste 20 de cafenele din București, Cardul Pasionaților de Gastronomie – care poate fi utilizat în peste 60 de restaurante de peste tot din țară, Cardul #maideparte – creat în colaborare cu Ghidul Gault&Millau și carduri individuale pentru fiecare dintre micile afaceri care și-au creat cont pe platforma dedicată.

HoReCa este unul dintre cele mai afectate sectoare de criza pandemică – înregistrează deja pierderi semnificative și anticipează o continuare a pierderilor, pe fundalul restricțiilor curente și al diminuării temporare a obiceiului de a ieși la restaurant pentru o experiență culinară completă.

De aceea, ialoc a creionat încă din perioada carantinei forțate ideea de achiziții de vouchere, care în acest decembrie a devenit o campanie completă prin care a încurajat achiziția de vouchere cadou pentru parteneri de afaceri sau pentru angajați cu ocazia Sărbătorilor de iarnă.

Cosmin Măgureanu, CEO ialoc.ro, despre inițiativa cardurilor cadou:

“Cu o situație incertă asupra disponibilității de a primi gurmanzi și nu numai în restaurantele lor, antreprenorii din acest domeniu se confruntă cu încă o perioadă extrem de dificilă pentru ei. Încercăm să îi ajutăm susținându-le afacerile și creativitatea din bucătărie, cu atât mai mult cu cât știm prin ce trec.

Chiar dacă serviciile de food delivery cresc simțitor, oamenii au nevoie încă de socializarea de la masă, dar și de experiența servirii mâncărurilor atent preparate pe farfurie, beneficiind de recomandările ospătarilor sau somelierului și de un food plating care să delecteze toate simțurile.”

Cardurile create pentru a oferi experiențe gustative inedite pot fi folosite ca un instrument de plată în restaurantele și cafenelele selectate. Cardurile au valoare flexibilă și valabilitate între 6 – 12 luni.

Prin această inițiativă, ialoc încurajează consumul responsabil și totodată grija pentru afacerile mici, pe care să le menținem deschise și în această perioadă de criză medicală.

ialoc.ro

ialoc este o suită de aplicații dedicate generării (ialoc, ialoc.ro) și procesării (ialoc Business) rezervărilor în oraș. Folosind ialoc, utilizatorii pot să rezerve o masa în peste 2,000 de localuri din 8 orașe din România (București, Brașov, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Arad, Constanța) și să anuleze o rezervare fără a suna localul. De asemenea, prin intermediul aplicației, utilizatorii au posibilitatea listării localurilor favorite pentru a le găsi mai ușor, dar și să vadă toate rezervările pe care le-au făcut de la prima instalare a aplicației.

ialoc a fost înființat în 2017 ca o soluție digitală de management al rezervărilor, dar foarte rapid s-a dezvoltat într-un tool de marketing pentru restaurante și un discovery app pentru oamenii în căutarea unor noi locuri în care să iasă. În prezent, din 2019 ialoc a devenit partner TripAdvisor prin integrarea directă cu aceștia ce permite turiștilor sa rezerve o masă direct din aplicația Tripadvisor prin ialoc.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *