ialoc, platforma românească de rezervări online pentru restaurante, lansează în România Ialoc ToGo, primul drive thru virtual, un concept care în alte țări a devenit parte din canalele de vânzări ale restaurantelor. Astfel, pentru a veni în ajutorul restaurantelor, s-a creat acest sistem de ridicare la geamul mașinii personale, fără a avea o linie specială pentru acest tip de serviciu, cunoscut și sub numele de drive thru virtual sau curbside pick-up. Prin intermediul ialoc ToGo, orice restaurant poate avea propriul drive thru virtual.
Sistemul ialoc ToGo de ridicare prin drive thru permite clienților să comande fără ca aceștia să intre efectiv în restaurant și fără să fie nevoie ca restaurantul să oferei un serviciu de livrare. Folosind acest sistem, personalul restaurantului aduce comanda clienților în punctul stabilit și menționat în aplicație – cel mai comun fiind parcarea din fața restaurantului. Noul modul se adresează în special șoferilor care tranzitează orașul dintr-un punct în altul și nu mai vor să aștepte curierul, ci să-și ridice în timp util propria comandă.
„Ca răspuns la criza pandemică prin care trecem, ialoc a dezvoltat un nou modul, ialoc ToGo, care funcționează în regim de take away astfel: clientul poate comanda și ridica mâncarea de la restaurantele listate în modulul ToGo personal, adică direct din restaurant sau prin opțiunea de drive thru virtual. Drive thru virtual înseamnă că împreună cu restaurantul, am ales un punct de staționare unde atunci când clientul este în apropierea restaurantului cu mașina, un chelner îl va aștepta cu pachetul comandat, înainte ca acesta să ajungă la punctul de întâlnire”, explică noul concept Cosmin Măgureanu, co-fondator ialoc.
Curbside pick-up sau cum orice restaurant poate avea propriul drive thru virtual
Conceptul de pick-up nu este neapărat nou, însă o dată cu criza pandemică, a fost nevoie de inovație în zona de delivery și take away. Un drive thru virtual este un nou canal de vânzări, unde comisionul privind transportul pachetelor dinspre restaurant spre clientul final este foarte mic, de aici creându-se o economie substanțială pentru restaurant.
„ialoc își propune ca până la final de 2021 să genereze vânzări de peste 860.000 EURO, obiectivul pentru decembrie 2021 fiind o medie de 135.000 EUR/ lună și 13.000 de comenzi lunare pentru afacerile partenere.Prin ialoc ToGo restaurantele vor economisi până la 236.000 EURO, comisioane pe care altfel le-ar fi alocat procesului de delivery, calculat la o medie de 30% comision/ comandă și un bon mediu de 50 lei”, explică noul concept Cosmin Măgureanu.
Mai mult, calculele sunt făcute pentru un număr de 250 de afaceri partenere la final de 2021 care vor putea avea propriul drive thru virtual, de la care un utilizator să comande în medie de două ori pe lună, devenind un canal nou de vânzare pentru aceștia, însă cu facilități financiare mai mari pentru localuri.
Cum funcționează ialoc ToGo
Ca să comanzi prin ialoc ToGo, este nevoie să descarci sau să actualizezi aplicația ialoc (Android sau IOS), să accesezi secțiunea ToGo și să plasezi o comandă cu ridicare în persoană sau Drive-Thru de la Mamizza, Journey Pub sau Lente. În curând, vom avea mai multe opțiuni de restaurante.
Conceptul modulului de ToGo dezvoltat de ialoc este deja consacrat în străinătate și se numește curbside pickup – un alt mod convenabil și sigur de a obține mâncarea de la restaurantele preferate, susținând astfel afacerile locale, direct din confortul propriei mașini, prin intermediul aplicației.
Ialoc
ialoc este o suita de aplicații dedicate generării (ialoc, ialoc.ro) și procesării (ialoc Business) rezervărilor în oraș. Folosind ialoc, utilizatorii pot să rezerve o masă în peste 2,000 de localuri din 11 orașe din România (București, Brașov, Iași, Sibiu, Timișoara, Cluj, Arad, Constanța, Bacău, Suceava, Satu Mare) și să anuleze o rezervare fără a suna localul. De asemenea, prin intermediul aplicației, utilizatorii au posibilitatea listării localurilor favorite pentru a le găsi mai ușor, dar și să vadă toate rezervările pe care le-au făcut de la prima instalare a aplicației.
ialoc a fost înființat în 2017 ca o soluție digitală de management al rezervărilor, dar foarte rapid s-a dezvoltat într-un tool de marketing pentru restaurante și un discovery app pentru oamenii în căutarea unor noi locuri în care să iasă. Din 2019, ialoc a devenit partner TripAdvisor prin integrarea directă cu aceștia ce permite turiștilor să rezerve o masă direct din aplicația Tripadvisor prin ialoc. La începutul lui 2021, după un an pandemic, ialoc a anunțat că de la lansarea aplicației a așezat la mese peste un milion de oameni.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail