KFC România extinde programul Harvest, o inițiativă care are misiunea de a combate risipa alimentară

KFC România anunță extinderea programului Harvest în parteneriat cu mai multe bănci regionale ale Federației Băncilor Pentru Alimente din România, în mai multe orașe din țară. Astfel, din această vară, 26 de restaurante KFC sprijină băncile pentru alimente din orașe precum București, Brașov, Cluj, Oradea, Roman, Timișoara și Craiova, care, la rândul lor, oferă produsele asociațiilor cu programe sociale din regiunile în care activează: Sibiu, Bacău, Satu Mare, Baia Mare, Zalău, Târgu Mureș, Bistrița, Arad, Deva, Alba Iulia, Suceava.

kfc

Programul Harvest este o inițiativă de responsabilitate socială, implementată la nivel global, care are misiunea de a combate risipa alimentară și de a sprijini organizațiile non-guvernamentale, la nivel local. În România, acesta a fost implementat în noiembrie 2017, iar în prezent, în cadrul parteneriatului dintre KFC și Băncile pentru Alimente, 1.770 de persoane beneficiază de susținere, prin rotație.

Produsele din programul Harvest

„În mixul de produse pe care le primim de la companii și pe care le donăm ca ajutoare alimentare persoanelor aflate în nevoie, carnea e mai rar întâlnită, iar când am început să le ducem produsele din programul Harvest, beneficiarii finali au fost foarte încântați. Ne bucurăm că am extins parteneriatul cu KFC în șapte dintre cele nouă regiuni în care funcționăm și putem astfel să oferim săptămânal pachete mai echilibrate nutrițional. a declarat Gabriela Vereș, Vicepreședinta Federației Băncilor Pentru Alimente din România-FBAR.

Încă de la debutul programului, ne-am propus să ne extindem la nivel național, iar pe măsură ce Banca pentru Alimente și-a pornit activitatea în alte orașe din țară, această extindere a venit firesc pentru noi. Colaborăm cu Banca Regională Pentru Alimente Cluj din 2019, iar împreună ne dorim să oferim sprijin pentru persoanele din medii defavorizate, asigurându-le o parte din hrana zilnică. Ne dorim ca alături de partenerii noștri să continuăm extinderea programului în și mai multe orașe pentru a ajunge la un număr și mai mare de beneficiari, generând astfel un impact mai puternic în comunitățile locale”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

La nivel de program, introducerea unei organizații nonguvernamentale ca beneficiar final presupune verificarea unor standarde obligatorii: o bucătărie complet echipată care să dețină toate autorizațiile legale, condiții de transport care să permită menținerea unei temperaturi adecvate a produselor, ustensile pentru gătit ș.a. Printre produsele KFC România care pot fi donate se numără: Zinger fillet, Fillet, Fillet bites, Crispy Strips sau copane de pui.

Reducerea riipei alimentare

Reducerea risipei alimentare se încadrează în categoria inițiativelor sustenabile ale Sphera Franchise Group, care se regăsesc în Rapoartele de sustenabilitate publicate începând cu anul 2018. Compania își ia astfel angajamentul ferm de a proteja natura și resursele acesteia folosind doar ceea ce este necesar, de a evita risipa și de a crea un mediu echilibrat pentru angajați și comunități. În această categorie sunt incluse și măsuri precum: reciclarea uleiului uzat în colaborare cu firme specializate în tehnologia producției de biocarburant și colectarea selectivă a ambalajelor în cadrul tuturor restaurantelor, conform legislației în vigoare.

Programul Harvest este implementat la nivel internațional în mai multe țări, precum: SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud, iar acum în Europa de Est. În aceste țări, restaurantele KFC donează, în fiecare an, aproape 1.600 de tone de alimente bogate în proteine, către organizațiile non-guvernamentale.

Sphera Franchise Group S.A.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell. De asemenea, la nivel internațional, Grupul operează restaurante KFC la Chişinău, Republica Moldova și în Italia. Sphera operează 161 de restaurante, dintre care 140 în România, 19 în Italia și 2 în Republica Moldova.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *