McDonald’s extinde gama de ambalaje sustenabile și estimează o reducere a consumului de plastic cu 120 tone anual

McDonald’s continuă să introducă soluții alternative de ambalare, iar începând din iunie în toate restaurantele din România, salatele vor fi servite în noi ambalaje de carton, alături de tacâmuri de lemn. Inițiativa este parte a programului Better M prin care compania desfășoară o serie de acțiuni locale cu obiectivul de a înlocui ambalajele de plastic cu variante mai prietenoase cu mediul înconjurător. Astfel, McDonald’s România se aliniază și contribuie la angajamentul global ca, până în 2025, produsele destinate clienților din toate restaurantele sale să fie împachetate în materiale care provin 100% din surse regenerabile, reciclate sau certificate.

McDonald’s“Ne aliniem la promisiunea globală McDonald’s de a înlocui toate ambalajele de plastic până în 2025 și contribuim la îndeplinirea obiectivelor prin dezvoltarea și implementarea constantă de noi soluții și în România. În paralel, avem grijă să păstrăm standardele produselor și experiența pe care o oferim clienților. Treptat, prin toate aceste acțiuni, facem pași importanți și estimăm că vom reduce cantitatea de plastic utilizată în restaurantele noastre în 2021 cu 120 de tone. Vom testa în continuare diferite materiale care să corespundă preferințelor clienților, dar și obiectivului nostru de a construi un viitor sustenabil împreună cu ei, ca parte a procesului de îmbunătățire a soluțiilor de ambalare”, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.

Treptat. De la mic la Mare

Platforma Better M include toate acțiunile desfășurate de McDonald’s cu obiectivul de a îmbunătăți constant materialele în care sunt împachetate produselor destinate clienților cu scopul de a reduce cantitatea de plastic utilizată în restaurante și de a atinge obiectivul global, până în 2025. În România, acești pași au început să fie implementați treptat, încă de anul trecut:

  • Ianuarie 2020– primul pas a fost realizat prin înlocuirea ambalajului înghețatei McFlurry cu unul de carton, fără capac de plastic;
  • Octombrie 2020– a fost lansată inițiativa “Pai la cerere” prin care paiele au fost oferite clienților doar la cerere;
  • Februarie 2021– au fost înlocuite paiele de plastic cu cele de hârtie, biodegradabile și compostabile, acestea fiind oferite în continuare la cerere;
  • Mai-Iunie 2021 – sunt introduse ambalajele de salate din carton, precum și tacâmurile din lemn.

McDonald’s

Anul acesta, va fi înlocuit și ambalajul înghețatei McSundae cu o nouă variantă, iar eforturile pentru a contribui la un viitor mai sustenabil vor continua și în următorii ani.

Premier Restaurants România – McDonald’s 

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 88 de restaurante în 27 de orașe, dintre care 43 restaurante cu McDrive și 44 de cafenele McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de 5.000 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate și servite de fiecare dată cu zâmbetul pe buze.

Premier Capital

Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 162 de restaurante în 6 țări și are peste 8.800 de angajați. Premier Capital plc reprezintă business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, grup implicat în diverse operațiuni de logistică, transport naval, inginerie, petrol și gaze, tehnologie, proprietăți, ospitalitate și leasing și care deține parteneriate cu McDonald’s și Apple. Activi în 10 țări din centrul și estul Europei și Africa de Nord cu o echipă de 9.500 de angajați, Hili Ventures este partener Cisco, CMA CGM, Diebold Nixdorf, Gemalto, Hofmann, IBM, Konecranes, Lenovo, Microsoft, NCR, Tranter, Terberg, și alte companii globale.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *