Nespresso deschide al 10-lea punct de vânzare din României, în Constanța

Nespresso anunță deschiderea primului punct de vânzare din Constanța, în Vivo Mall, și cel de al 10-lea din România, extinzându-și astfel rețeaua de puncte de vânzare și în sud-estul țării. Această inaugurare marchează o etapă importantă în strategia de expansiune a brandului în România. Nespresso își propune să ofere momente speciale iubitorilor de cafea, prin prioritizarea calității cafelei și operațiunilor sale sustenabile.

nespresso

,,Închidem anul 2023 cu atingerea unui obiectiv important pentru noi, deschiderea primului punct de vânzare Nespresso din Constanța, al 10-lea din România. Suntem foarte încântați să aducem experiența Nespresso în Vivo Constanța, aproape de iubitorii de cafea Nespresso din regiune. Extinderea business-ului Nespresso pe piața locală a fost una accelerată, numai în anul 2023 am inaugurat 2 puncte de vânzare în 2 orașe noi, Constanța și Iași. Le mulțumim partenerilor noștri și tuturor echipelor implicate. Împreună, reușim să aducem gustul memorabil al cafelei Nespresso aproape de clienți și să le oferim experiențe excepționale.Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer, Nespresso România

Brandul s-a extins în această vară cu primul punct de vânzare din Iași, în Palas Mall. De asemenea, în luna noiembrie, Nespresso a celebrat extinderea punctului de vânzare din Cluj într-un Boutique. Această extindere subliniază angajamentul Nespresso de a aduce pasiunea pentru cafea și inovația în inimile consumatorilor, consolidând legătura dintre brand și comunitatea sa din Cluj.

Extinderea Nespresso

Compania a deschis primul Boutique din România în 2015, pe Calea Dorobanților în București. Boutique-ul rămâne și în prezent un punct emblematic, oferind o experiență deosebită iubitorilor de cafea. Cu o zona dedicată pentru degustare, echipa de specialiști creează momente memorabile și oferă consiliere pentru identificarea sistemului și sortimentelor pentru un ritual potrivit fiecărui consumator. Nespresso a continuat apoi cu extinderea în 4 mall-uri din București, Băneasa Mall, AFI Cotroceni, Mega Mall și Sun Plaza. În ultimii trei ani, brandul a deschis Boutique-uri în AFI Brașov, Vivo Mall Cluj, Iulius Town Timișoara și Palas Iași.

Planurile de extindere ale companiei se construiesc împreună cu angajamentul de continuare a eforturilor de sustenabilitate. Prin urmare, orice ceașcă de cafea Nespresso are o amprentă neutră de carbon. În plus, în 2018, Nespresso a lansat o infrastructură pentru colectarea și reciclarea capsulelor de cafea. Această infrastructură îi permite companiei să colecteze și să recicleze capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii de cafea pot aduce capsulele utilizate în magazinele companiei sau le pot trimite prin curier de oriunde din țară, gratuit. De asemenea, compania a integrat anul acesta Easy Box ca opțiune de livrare a comenzilor, extinzând astfel serviciile pe care le oferă consumatorilor săi cu o metodă simplă, ce contribuie la scăderea consumului de CO2.

Nestlé Nespresso

Nestlé Nespresso SA este pionierul și referința pentru cafea porționată de cea mai înaltă calitate. Compania lucrează cu peste 140.000 de fermieri din 18 țări prin Programul său AAA Sustainable Quality™ pentru a integra practici de durabilitate în fermele și peisajele din jur. Lansat în 2003 în colaborare cu ONG-ul Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și a calității recoltelor, asigurând o aprovizionare durabilă cu cafea de înaltă calitate și îmbunătățind mijloacele de trai ale fermierilor și ale comunităților acestora.

În 2022, compania a obținut certificarea B Corp™, alăturându-se unui grup internațional format din 4.900 de companii care îndeplinesc standardele înalte ale B Corp de responsabilitate socială și de mediu și transparență. În România compania a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele companiei sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *