Nespresso lansează o nouă colecție de cafele pentru rețetele cu gheață, espressoare și accesorii în ediție limitată. Completată cu rețete savuroase, create pentru acele momente răcoritoare în zilele însorite, noua colecție vine într-o paletă de culori vibrante, atent selecționate în colaborare cu Pantone.
Inspirată de destinații captivante precum Riviera Franceză, insulele grecești și Peninsula Balcanică, colecția de vară de la Nespresso vă va purta într-o călătorie senzorială prin cele mai fermecătoare destinații mediteraneene. Împreună cu experții în culori de la Pantone Color Institute, Nespresso a creat o colecție vibrantă care rezonează cu farmecul și vitalitatea orașelor emblematice de la Mediterană: de la culoarea Mandarin Orange, la Habanero Gold, Muskmelon, Aquarelle și Blue Lolite.
Cu o colecție de sortimente concepute pentru a fi savurate cu gheață, fiecare cafea vă va transporta într-o călătorie fascinantă, presărată cu arome și experiențe memorabile. De la răcoritorul Freddo Cappuccino grecesc, până la clasicul Caffè Shakerato italian, vara aceasta Nespresso vă invită să vă bucurați de fiecare clipă.
Sortimente de cafea special concepute pentru a fi savurate cu gheață
Nespresso deschide sezonul estival cu o serie de cafele reci în ediție limitată, perfecte pentru zilele toride de vară. Datorită amestecului său de boabe de cafea Arabica ușor prăjite, noul sortiment Sunny Almond Vanilla Flavour Over Ice din gama Vertuo vă va încânta cu aroma sa revigorantă și textura catifelată.
Fiecare ceașcă de cafea vă va duce cu gândul la o croazieră relaxantă de-a lungul Rivierei Mediterane. Acest nou sortiment aromatizat face parte din colecția Habanero Gold, iar ambalajul său este realizat în colaborare cu Pantone.
Iubitorii de cafea vor putea savura și cafelele Coconut Flavour Over Ice, Freddo Delicato & Freddo Intenso din gama Original și Tropical Coconut Flavour Over Ice, Ice Leggero & Ice Forte din gama Vertuo, sortimente deja emblematice în colecțiile de vară Nespresso.
Pentru a completa opțiunile de savurare a cafelei în zilele de vară, sortimentul Cold Brew Style Intense din gama Vertuo oferă o experiență unică, fiind o cafea cu o textură netedă, mătăsoasă și note dulci de caramel. Deși procesul de extracție este în mod tradițional mai lent, Nespresso a reinventat băuturile reci de cafea, oferindu-le un plus de caracter și profunzime, fără notele amare, fiind gata în doar câteva minute.
Rețete răcoritoare special pregătite pentru vară
Noile rețete Nespresso surprind vitalitatea verii și le oferă iubitorilor de cafea momente de răsfăț delicioase. Rețeta Golden Sunrise Delight aduc împreună mierea și coaja de lămâie pentru o notă dulce perfectă de savurat în zilele însorite. Pentru o variantă inovatoare a clasicului cold brew, rețeta Seaside Cream Cold Brew combină Cold Brew Style Intense cu sirop de caramel, frișcă, sare și gheață – o băutură la care veți reveni cu drag de-a lungul verii.
Espressoare și accesorii în culorile Pantone: răsfăț pentru simțuri
Pentru a celebra această colecție nouă, avem o selecție de espressoare și accesorii de vară în paleta de culori realizată împreună cu Pantone care vă va permite să vă cufundați în universul vibrant al nuanțelor din sezonul estival. Vertuo Pop și Essenza Mini sunt îmbrăcate, în ediție limitată, în culoarea Mandarin Orange – astfel încât experiența dvs. de cafea să se potrivească cu energia debordantă a verii. Aparatul de spumat laptele, Aeroccino 3 este, de asemenea, actualizat în culoarea Mandarin Orange în ediție limitată.
Colecția nu ar fi completă fără noile căni de cafea în ediție limitată, termosurile de călătorie Nomad și paharele Nomad pentru rețetele de cafea cu gheață, având elementele de design ale colecției Nespresso X Pantone.
Colecția Nespresso X Pantone este disponibilă, pentru o perioadă limitată de timp, pe aplicația Nespresso, pe site www.nespresso.com și în Boutique-urile Nespresso.
Nestlé Nespresso
Nestlé Nespresso SA este un promotor și un punct de referință pentru cafeaua porționată de cea mai bună calitate. Compania lucrează cu peste 150.000 de fermieri din 18 țări prin intermediul programului său AAA Sustainable Quality™ pentru a introduce practici de sustenabilitate în ferme și în peisajele din jurul acestora. Lansat în 2003, în colaborare cu ONG-ul Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și calității culturilor, asigurând o aprovizionare durabilă cu cafea de calitate superioară și îmbunătățind viețile fermierilor și ale comunităților acestora.
În 2022, Nespresso a obținut certificarea B Corp™ – alăturându-se unei mișcări internaționale de 7.900 de companii care îndeplinesc standardele înalte B Corp de responsabilitate socială, de mediu și transparență.
Cu sediul în Vevey, Elveția, Nespresso operează în 93 de țări și are peste 14.000 de angajați. În 2023, compania a operat o rețea de retail globală de aproximativ 791 de boutique-uri.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail