Nespresso deschide primul punct de vânzare în Timișoara, în centrul comercial Iulius Mall

Nespresso deschide primul punct de vânzare în Timișoara, aducând universul cafelei de cea mai înaltă calitate mai aproape de iubitorii de cafea din vestul țării. Acesta va fi situat la parterul Iulius Mall (Piața Consiliul Europei, nr.2), va avea o suprafață desfășurată de 18 metri pătrați, fiind al șaptelea punct de vânzare Nespresso în România.

nespresso

Cele mai înalte standarde din retail

Și de această dată, noul spațiu de vânzare Nespresso întrunește cele mai înalte standarde în industria de retail de lux şi oferă iubitorilor de cafea o experiență deosebită de cumpărare, precum și o călătorie în universul Nespresso. În noul punct de vânzare vor fi disponibile toate sortimentele de cafea, inclusiv edițiile limitate, cât și o selecție de accesorii și espressoare Nespresso. Echipa numără șase Coffee Specialists și un Assistant Boutique Manager, pregătiți să ofere o experiență premium tuturor iubitorilor de cafea din Timișoara.

“Deschiderea unui punct de vânzare Nespresso în Timișoara este o bucurie și o mândrie pentru toată echipa. Ne dorim ca universul Nespresso să fie accesibil iubitorilor de cafea de pretutindeni și să le oferim posibilitatea de a avea o experiență de cumpărare și consum la cele mai ridicate standarde. Prin interacțiunea cu specialiștii noștri, consumatorii au ocazia să afle mai multe despre variatele sortimente de cafea pe care le oferim, potrivite tuturor preferințelor de gust, dar și despre modalitățile sustenabile prin care acestea sunt obținute.

Considerăm că este foarte important ca iubitorii de cafea să înțeleagă că, dincolo de asigurarea calității excepționale a cafelei, ca parte a angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso face constant demersuri pentru a susține și proteja comunitățile de fermieri cât și mediul înconjurător, prin intermediul programului AAA Sustainable Quality™. De asemenea, vrem să le arătăm acestora cât de ușor se pot implica în aceste demersuri, colectând și reciclând capsulele de cafea utilizate. Acestea pot fi aduse pentru a fi reciclate în orice magazin Nespresso, sau predate curierului la primirea unei comenzi online.”, a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Nespresso România.

Nespresso

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 122 000 de fermieri în 15 țări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance, Programul AAA este o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea, obţinută doar prin practici responsabile, sustenabile.

În România compania a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei pot aduce capsulele utilizate în magazine sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *