Nespresso anunță un nou Business Executive Officer în România, dar și o nouă strategie de distribuție naţională

Nespresso implementează o nouă strategie de distribuție în România, aliniată cu strategia globală a companiei, care presupune colaborarea cu Groupe SEB și De’Longhi, producători ai espressoarelor Nespresso, pentru distribuția acestora către partenerii din segmentul electro-retail. De asemenea, Divizia locală anunţă şi o schimbare importantă la nivel de management, Ana-Maria Doxan preluând din această lună rolul de Business Executive Officer.

nespresso

Ana-Maria Doxan preia din această lună rolul de Business Executive Officer

Divizia locală anunţă şi o schimbare importantă la nivel de management, Ana-Maria Doxan preluând din această lună rolul de Business Executive Officer.

Parteneriatul cu Groupe SEB și De’Longhi este un pas firesc şi necesar în dezvoltarea strategică a Diviziei Nespresso în România. Lăsând distribuţia espressoarelor în seama partenerilor noştri de producţie vom continua să ajungem tot mai aproape de iubitorii de cafea de specialitate din România dar ne vom putea concentra, de asemenea, şi mai mult asupra experienţei clienţilor noştri şi, implicit, asupra extinderii propriei reţele de retail.a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Diviziei Nespresso România.

Ana-Maria Doxan face parte din echipa Nestlé România din 2005, începându-şi cariera în Divizia Beverages. De-a lungul anilor a condus echipe şi proiecte de mare anvergură, parcursul său profesional vizând atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce. De la 1 mai 2021 a fost numită la conducerea Diviziei Nespresso România, iar din acest rol va supraveghea toate operaţiunile Diviziei şi va asigura dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso fiind una dintre companiile producătoare de cafea care şi-a luat angajamentul ca nu mai târziu de 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso, atât din gama pentru acasă cât și din gama profesională, să aibă o amprentă de carbon neutră.

Creșterea accelerată a business-ului Nespresso

Noul parteneriat vine ca umare a creşterii accelerate a business-ului Nespresso în România, cu scopul de a lărgi şi mai mult distribuţia espressoarelor Nespresso. Operaţională pe piaţa locală din 2015, Divizia Nespresso a Grupului Nestlé s-a dezvoltat semnificativ în fiecare an, având un model unic de business direct-to-consumer, prin care cafeaua Nespresso este pusă la dispoziţia clienţilor doar prin reţeaua proprie de magazine, iar distribuţia espressoarelor Nespresso este realizată atât în reţeaua proprie de magazine cât şi prin intermediul magazinelor partenere, în prezent Flanco, eMag şi Carrefour.

Brandul are în prezent un magazin online, www.nespresso.com, 2 magazine-concept Nespresso Boutique – în Calea Dorobanţi nr. 210 şi în Băneasa Shopping City şi 4 puncte de vânzare – în Afi Cotroceni, Mega Mall, Sun Plaza – în Bucureşti şi în Vivo! Mall – în Cluj. Anul acesta Divizia intenţionează să transforme din această vară punctul de vânzare din Afi Cotroceni într-un magazin-concept, în aceeaşi zonă a mall-ului în care se află în prezent, dar şi să analizeze extinderea reţelei sale de retail în alte oraşe din ţară.

Divizia Nespresso din România răspunde şi nevoilor segmentului B2B, prin soluţii profesionale pentru cafea la birou precum şi soluţii profesionale destinate segmentului Premium HoReCa.

Îmi doresc să contribui la dezvoltarea echipei de profesioniști din cadrul Nespresso România, continuând să le oferim atât o cafea excepţională cât şi experienţe memorabile clienţilor noştri. De asemenea, demersurile pentru sustenabilitate au fost întotdeauna pe lista mea de priorităţi şi vom căuta împreună modalitățile prin care să îmbunătățim şi să accelerăm eforturile în această direcţie deosebit de importantă.” a mai spus Ana-Maria Doxan.

Nespresso

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 110,000 de farmieri în 12 tări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance, Programul AAA este o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea, obţinută doar prin practici responsabile, sustenabile.

În septembrie 2020 compania și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își va îndreapta eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).

În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei pot aduce capsulele utilizate în magazine sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *