Starbucks a împlinit în luna martie 50 de ani de la deschiderea primei cafenele

Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, a împlinit în luna martie, 50 de ani de la deschiderea primei cafenele în Pike Place Market din Seattle, în 1971.

starbucks

Pentru a sărbători o jumătate de secol de existență, Starbucks a lansat o colecție aniversară formată din diverse produse, în ediție limitată, personalizate cu logo-ul sirenă iconic, alături de Starbucks Anniversary Blend, un amestec de cafea boabe îndrăzneț provenit exclusiv din Indonezia, apreciata regiune de cultivare a cafelei.

Amestecul aniversar de anul acesta este o cafea catifelată, cu note complexe de cedru afumat, ienibahăr, accente persistente de trufă neagră și tarhon proaspăt. Sirena este vedeta ambalajului, iar arborele de cafea din mâinile sirenei simbolizează faptul că lumea cafelei se află în centrul activității Starbucks, inspirând meșteșugul și determinând inovația – în băuturi, feluri de mâncare, cafenele și în noile moduri în care Starbucks aduce experiența mai aproape de fiecare iubitor de cafea. Desenul de anul acesta reflectă asupra moștenirii Starbucks și privește cu încredere spre viitor.

Starbucks România împlinește 14 ani de la intrarea pe piaţă

Încă un motiv de sărbătoare primăvara aceasta, deoarece Starbucks România împlinește 14 ani de la intrarea pe piaţă în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est în centrul de retail din București – Plaza România, aducând populara cafea aproape de clienții români.

După 14 ani, Starbucks și-a completat rețeaua din România cu 55 cafenele, cea mai recentă fiind deschisă în februarie la AFI Brașov și a lansat noi formate de cafenele – Starbucks Reserve, Drive Thru, ferestre TakeAway.

De la începuturile sale în 1971, Starbucks a fost un alt tip de companie – punând oamenii în centru – echilibrând profitabilitatea cu conștiința socială, investind în relații și în bunăstarea tuturor cu care interacționează de la parteneri, la fermieri, la clienți și mai departe.  Viziunea companiei este să devină pozitivă în ceea ce privește utilizarea resurselor – să dea înapoi planetei mai mult decât utilizează. Inițiative precum eliminarea paielor din plastic prin introducerea alternativelor din hârtie și a capacelor fără paie sau „Adu-ți propriul termos“, acțiune prin care li se oferă reducere clienților care renunță la paharele de hârtie, aduc compania și mai aproape de îndeplinirea angajamentului său de durabilitate anunțat în ianuarie 2020.

Starbucks este mai mult decât cafea. Este o experiență unică, care susține experiența umană, conexiunea și dezvoltarea comunităților: „Pentru a inspira și a hrăni spiritul uman – câte o persoană, o ceașcă și un cartier, pe rând”.

Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, compania este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *