tazz transformă Black Friday în Smart Friday, ziua în care clienții pot cumpăra vouchere la prețuri reduse cu până la 80%

Vineri, 12 noiembrie, tazz transformă Black Friday în Smart Friday și lansează o campanie cu vouchere la prețuri smart pentru comenzile din aplicație de la restaurantele partenere. Astfel, timp de o zi, tazz pune la dispoziția clienților 17,000 de vouchere în valoare de 100 de lei, ce pot fi achiziționate doar vineri din aplicație, la prețuri începând cu 20 de lei.

tazzPentru că la tazz, Smart is the new Black, ziua de 12 noiembrie devine ziua cumpărăturilor smart, în care clienții tazz pot cumpăra vouchere la prețuri reduse cu până la 80% la restaurantele preferate din aplicație.

Pentru ziua reducerilor Smart, tazz s-a parteneriat cu peste 500 de restaurante pentru a oferi, timp de o zi, 17,000 de vouchere la prețuri super-avantajoase.

Voucherele din campanie, valabile și la comenzile de grup, se regăsesc în categoria Smart Friday din aplicația de mobil tazz, secțiune disponibilă doar vineri pentru utilizatori, și pot fi aplicate apoi la comenzi realizate în perioada 12 noiembrie 2021 – 31 decembrie 2021.

Mai mult, clienții pot achiziționa câte vouchere doresc din aplicație, însă doar până vineri la final de zi.

Cele peste 500 de restaurante din campania Smart Friday pot fi descoperite de către utilizatorii aplicației din cele 28 de orașe în care tazz livrează: București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba-Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Pitești, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Roman, Galați,  Râmnicu Vâlcea, Bacău, Târgu Jiu, Drobeta-Turnu Severin, Buzău și Slatina.

Printre cele mai smart reduceri de preț din campanie, se numără următoarele Smart Friday Top Deals:

·       Burger King: 80% discount – plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

·       Starbucks: 80% discount – plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

·       McDonald’s: 50% discount – plătești 50 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

·       Auchan: 50% discount – plătești 50 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

·       BAT: (Glo) 80% discount – plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

·       Hard Rock Café: 80% discount – plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

·       Dristor Kebap: 80% discount – plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei

Astfel, doar vineri, 12 noiembrie, clienții tazz se pot bucura de vouchere la prețuri de la 20 de lei, în baza cărora pot comanda de la restaurantul preferat preparate în valoare de 100 de lei până la finalul anului, ca parte din noua campanie tazz – Smart Friday.

tazz

tazz oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, tazz este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. În acest moment, tazz este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria „Food & Drink”. Serviciile oferite sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *