MATIUS Studio creează şi îmbunătăţeşte spaţiile comerciale

Arhitectul ar putea fi prezentat drept un creator de magazine, proprietarul studioului de arhitectură MATIUS Studio şi cel care a pus bazele Academiei de Retail – prima comunitate de experți internaționali specializați în servicii pentru retail.  

MatiusMATIUS Studio, cel care i-a împrumutat numele și convingerile, este clădit alături de partenera sa, Alina Andrieș, cu ajutorul căreia a devenit, în timp, spațiul de lucru al unei întregi echipe de arhitecți și ingineri pregătiți să livreze la timp soluții pentru cea mai competițională nișă din arhitectură, cea de retail.

Matius Ichim a absolvit Facultatea de Arhitectură „GM Cantacuzino“ din Iaşi, iar Alina – Relaţii Internaţionale, studii începute în România şi finalizate în Germania.

Originea acestui studio este în Iaşi, oraş în care în anii 1999, Matius Ichim, student la Arhitectură, împreună cu alţi câţiva colegi au făcut parte dintr-un grup-manifest: „Mai dă o şansă României”.

MATIUS Studio creează, extinde sau îmbunătățeşte rețeaua de spaţii comerciale (stradale sau din centre comerciale) ale retailerilor

De 18 ani, MATIUS Studio desenează, concepe și implementează experiențe pentru comercianţii români, fiind primul studio de arhitectură din țară specializat exclusiv pe nișa de retail. Specialiștii care formează nucleul Matius Studio traduc linii, cifre și cuvinte. În acest fel, ei au realizat soluții pentru branduri precum: Lacoste, Lancel, D’S Damat, Buzz, Roberto Bravo, Columbia Sportswear, Killtec, Levi’s, Frey Wille, Douglas și LC Waikiki.

Studioul a amenajat mai multe magazine ale unor reţele importante din România, printre acestea numărându-se Noriel, Autograf, F64, Benvenuti, Farmaciile Dona, ADESGO, Pegas, FarmaVet, Brise, Mirandi, Agnes Toma, Doina Levinta.

Poate cel mai notabil proiect internațional în care MATIUS Studio a fost implicat este cel din Rusia, ocazie prin care a colaborat într-o echipă multidisciplinară ce a explorat zone de frontieră ale retailului contemporan, rezultatul fiind un spațiu în care realitatea fizică migrează cu ajutorul tehnologiei către cea virtuală și augmentată.

Pentru clienții Studioului, îmbinarea culorilor, rigurozitatea liniilor, alinierea vizuală la comportamentul de consum și atenția către cele mai noi forme de retail s-au dovedit a fi, de-a lungul timpului, instrumentele care livrează succesul.

MATIUS Studio, contact:

e-mail: birou@matius.ro sau telefon: 0751.252.215

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *