METRO România anunță că începând cu data de 1 octombrie 2021, Directorul de Retail, Irinel Popescu va deveni noul Director de Franciză al METRO. Prin nou înființata funcție, Irinel Popescu consolidează Consiliul de Administrație al METRO România sub coordonarea directă a Directorului General, Adrian Ariciu.
În noul său rol, Irinel Popescu va avea misiunea creșterii durabile a rețelei de franciză și a afacerilor clienților revânzători, susținând în același timp satisfacția clienților.
„Irinel Popescu are o bogată experiență în retail atât pe plan intern, cât și internațional. Este un om de bază al companiei noastre și ne bucurăm să vedem că reușește noi performanțe, alături de echipa noastră. De asemenea, Irinel este factorul decisiv datorită căruia rețeaua La Doi Pași a devenit cea mai mare comunitate de antreprenori români, cu peste 1.600 de magazine la nivel național,” a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO România.
BIO Irinel Popescu, noul Director de Franciză
Irinel Popescu și-a început cariera în 2001 în METRO România – magazinul Craiova, iar în perioada 2006 – 2011 a continuat în METRO GROUP, ca Director Magazin la real,- Hypermarket România. Din 2011, Irinel Popescu a urmat o carieră internațională la Tesco Ungaria, unde a ocupat poziția de Director Regional, coordonând cu succes diverse formate de magazine: hyper, super și proximitate.
Din 2016, când s-a alăturat din nou echipei METRO România, Irinel Popescu a avut o contribuție importantă la creșterea și succesul companiei, prin dezvoltarea conceptului de franciză La Doi Pași care depășește azi 1600 de magazine la nivel național. De la rolul inițial de Manager Vânzări Retail, până la promovarea sa în 2020 ca Director Retail, el a demonstrat cu adevărat pasiune pentru brandurile METRO și La Doi Pași, angajament față de colegii săi și determinare de a oferi excelență clienților noștri revânzători.
În noul său rol, Irinel va consolida conceptul de franciză în România, prin inovație, scalabilitate și clienți fericiți.
Echipa METRO îi mulțumește lui Irinel Popescu pentru realizările remarcabile în comunitatea de revânzători din România, pentru angajamentul său continuu față de colegi și de clienți și îi urează mult succes în noua sa misiune în Consiliul de Administrație al companiei din România.
METRO România
METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, compania are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate.
De asemenea, METRO susține competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii, compania fiind lider la nivel european la capitolul sustenabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail