Nestlé o numeşte pe Silvia Sticlea în funcţia de Country Manager al Nestlé România

Compania Nestlé o numeşte pe Silvia Sticlea în funcţia de Country Manager al Nestlé România. Silvia Sticlea, în prezent, Business Executive Officer Confectionery & Dairy South East Market Nestlé, va prelua poziția de la 1 ianuarie 2022, de la Leszek Wacirz, care a coordonat activitatea companiei în România în ultimii patru ani. Odată cu încheierea mandatului în România, acesta își va asuma un nou rol de Market Head la cârma operațiunilor Nestlé Turcia, o piață aflată în plină expansiune.

NestléNumirea Silviei Sticlea în funcția de Country Manager reprezintă o consolidare a angajamentului companiei față de România și față de echipa locală, echipă ce va fi astfel constituită 100% din specialiști și profesioniști români, odată cu această schimbare. Totodată, Silvia Sticlea este prima femeie care preia funcția de Country Manager al Nestlé România.

Cariera profesională a Silviei Sticlea

Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în iunie 2001, din poziția de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare. În 2006 a preluat o noua poziție la nivel central, aceea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 sa preia funcția de Marketing Advisor. În 2012 a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestlé Austria, preluând apoi, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de National Key Account Manager în regiunea Europei de Sud-Est.

A fost numită apoi, în 2015, în funcția de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziției pe care o deține în prezent în 2018, coordonând cu succes categoria la nivelul mai multor țări. Cu o experiență vastă în zona comercială și de comunicare, Silvia Sticlea este un Business Manger cu experiență, cu spirit antreprenorial excepțional și o abilitate crescută în adaptarea la situații complexe în geografii multiple, în cadrul pieței Europei de Sud-Est, cu aptitudini de leadership excepționale și cu o orientare atentă către oameni și echipe.

Leszek Wacirz, actual Country Manager al Nestlé România, își va asuma, începând cu 1 ianuarie 2022, un nou rol de Market Head la cârma operațiunilor Nestlé Turcia, o piață aflată în plină expansiune.

Aș vrea să le mulțumesc în primul rând colegilor din România pentru cei patru ani petrecuți împreună, pentru toate eforturile depuse și pentru toate lucrurile minunate pe care le-am realizat. Am trecut împreună printr-o pandemie, am fost alături unii de alții la greu. Mulțumesc României pentru primirea caldă și pentru patru ani care m-au făcut să descopăr o țară frumoasă, caldă, plină de oameni excepționali, prieteni de încredere și amintiri de neuitat.”, declară Leszek Wacirz, Country Manager, Nestlé România.

Nestlé

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați scopului Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum Nescafé®, Nespresso, Maggi® și Nesquik®. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Nestlé este lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor, în Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI). Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *