Herbamare

Ana-Maria Duduleanu este noul Head of Marketing al Nutricia în România

Din această vară, Ana-Maria Duduleanu a preluat poziția de Head of Marketing pentru Nutricia România, divizia de alimentație specializată a companiei Danone. În această calitate, Ana-Maria va coordona brandurile Aptamil și Milupa, precum și proiectele educaționale pentru o alimentație sănătoasă în primii ani de viață pe care le oferă Nutricia în România.

Ana-Maria Duduleanu revine în România după o experiență de 5 ani în Paris, tot în cadrul Danone, unde a ocupat poziții de Marketing Manager pentru brandurile de apă ale companiei (evian, Volvic, Badoit) pe piețele internaționale (Japonia, Rusia, Europa și LATAM).

“Mă bucur că m-am întors acasă și îmi pot folosi experiența acumulată într-un domeniu cu un impact social major – nutriția în primii ani de viață. Nutricia România are o misiune dublă pe care îmi propun să o dezvolt împreună cu echipa, aceea de a oferi cele mai bune produse pentru copiii de vârstă mică, ancorate în știință și cercetare, dar și de a oferi suportul educațional pentru ca părinții să ia cele mai bune decizii ce privesc alimentația sănătoasă pentru copii.

Cercetarea laptelui matern este un domeniu în care suntem pionieri, astfel că, după 40 de ani de studiu a acestuia, știm cât de complexă și completă este soluția naturii pentru nutriția bebelușilor. De aceea, prin intermediul programului SAMAS și nu numai, ne-am asumat să încurajăm cât mai mult posibil alăptarea, ca fiind cel mai potrivit context pentru creșterea și dezvoltarea armonioasă și sănătoasă a copiilor în primii ani de viață și chiar avem un impact pozitiv asupra creșterii ratei de alăptare în România”, afirmă Ana-Maria Duduleanu.

Aptamil și Milupa

Noul Head of Marketing Nutricia mai adaugă: “Această viziune este valorizată de piața românească, unde credem că avem un parcurs de creștere susținută cu principalele noastre branduri, Aptamil și Milupa. Pe lângă formule de lapte, avem și soluții complementare de nutriție pentru cei mici, cu un răspuns foarte bun din partea mamelor”.

Ana-Maria a lucrat și anterior în cariera sa în România, ca Senior Brand Manager pentru Aptamil, în 2010. În urma contribuției sale la dezvoltarea brandului Aptamil și a proiectului social SAMAS, în 2014, Ana-Maria s-a îndreptat către Evian Volvic International, unde a fost responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing la nivel internațional pentru brandurile evian, Volvic și Badoit și a gestionat echipe din mai multe țări.

Anca Romilă, care a coordonat anterior activitățile de marketing ale Nutricia, își continuă cariera profesională, preluând responsabilitatea brandului Nutrilon pentru Belgia și Olanda.

Nutricia România

Nutricia deține brandurile Milupa și Aptamil care fac parte din grupul Danone și oferă produse nutriționale de calitate superioară, bazate pe știință și cercetare. Cu o experienţă de peste 40 de ani în cercetarea laptelui matern, Nutricia  propune soluții inovatoare pentru alimentația copiilor de până la 3 ani, fie prin formule unice de lapte, fie prin alimente complementare, precum cerealele, mixurile de fructe și biscuiții.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,972 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Oameni » Ana-Maria Duduleanu este noul Head of Marketing al Nutricia în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: