Începând cu anul acesta, Nutricia România, compania de nutriție specializată a Danone, anunţă schimbări în echipa de conducere. Robert Jasinski este noul Country Manager al Nutricia România, în timp ce Francisc Kiss, fostul Country Manager al companiei, a fost promovat în funcţia de Global Category and Channel Development Director, la sediul Danone din Amsterdam, Olanda.
Robert Jasinski are o experienţă de peste 15 ani în FMCG. Robert s-a alăturat echipei Nutricia din Polonia în anul 2011 şi a gestionat cu succes multe proiecte în cadrul companiei. Cea mai recentă funcţie a sa a fost de National Sales Manager Modern Trade pentru Nutricia Polonia, fiind responsabil cu dezvoltarea şi execuţia strategiei de vânzări. Robert are o vastă experienţă profesională în crearea unor noi modele de business, pornind de la strategie şi până la poziţionarea de brand, fiind preocupat, în același timp, și de dezvoltarea şi motivarea oamenilor.
„Sunt încântat de această oportunitate de a-mi extinde experienţa pe piaţa din România, care este plină de provocări şi foarte interesantă din perspectiva consumatorului, având norocul de a fi alături de o echipă de profesioniști. Mi-am propus să continui activitatea excelentă a lui Francisc şi să susțin mai departe dezvoltarea companiei prin îndeplinirea obiectivelor de business”, a spus Robert Jasinski.
Francisc Kiss şi-a început cariera la Nutricia România în 2009, în funcţia de Trade Marketing Manager, ocupând ulterior diferite poziţii, inclusiv cea de Sales Director. În ultimii 5 ani, în calitate de Country Manager, a contribuit la construcţia unei organizaţii de succes şi a unui model de afaceri durabil, reuşind să obţină, în fiecare an, o rată de creştere de peste 10%.
„Sunt entuziasmat de noul meu rol în cadrul companiei, mai ales că acum voi avea ocazia să îmi aduc contribuția la nivel global, prin dezvoltarea categoriilor şi a strategiei pentru diferite canale de vânzare. Având la bază o expertiză internațională în mai multe industrii din FMCG, Robert va avea un rol important în continuarea dezvoltării strategiei Nutricia în România”, a declarat Francisc Kiss.
Nutricia România oferă soluţii nutriționale inovatoare bazate pe ştiinţă pentru momente cheie din viața fiecărei persoane, începând din primii ani de viață, maturitate și până la etape mai avansate de vârstă.
Nutricia
Încă din 1896, Nutricia este un pionier în dezvoltarea de soluții nutriționale care îi pot ajuta pe oameni să trăiască mai mult, să fie sănătoși și să se bucure de viață.
Prin produsele pe care le oferă, Nutricia susține o creștere și o dezvoltare sănătoasă în primele 1000 de zile de viață și contribuie la gestionarea unora dintre cele mai delicate probleme de sănătate la nivel mondial: prematuritatea, eșecul de creștere, alergiile alimentare, afecțiunile metabolice, bolile cronice specifice unor anumite vârste, precum anemia, cancerul, accidentul vascular cerebral și fazele incipiente ale bolii Alzheimer.
Ca parte a companiei Danone, Nutricia îmbrățișează aceeași viziune – One Planet. One Health – care reflectă faptul că sănătatea oamenilor și sănătatea planetei sunt interconectate, căutând, astfel, soluții pentru a le proteja și a le susține pe ambele, în egală masură.
În România, Nutricia, alături de Fundația Crucea Albă și Crucea Roșie sector 6, a inițiat și dezvoltat programul educațional SAMAS: prima comunitate de educatori perinatali care oferă cel mai extins program de sănătate şi suport pentru mame şi sugari în primele 1000 de zile. Principalul obiectiv al Asociaţiei SAMAS este acela de a susţine şi a încuraja alăptarea exclusivă în primele 6 luni de viață și până la 2 ani în paralel cu diversificarea, conform Organizației Mondiale a Sănătății (www.programsamas.ro).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
