Aproximativ 60% dintre familiile din Europa prefera sa cumpere online

MasterCard analizează ultimele tendinţe în comerţul electronic şi ne oferă câteva sfaturi pentru a profita de avantajele cumpărăturilor online, recomandându-ne printre altele cum putem găsi cele mai bune oferte online, în luna ianuarie.

Aproximativ 60% dintre familiile din Europa preferă să cumpere online, pentru a profita de preţurile mai bune, disponibile în comerţul electronic. În ciuda acestui fapt, una din cinci persoane are reţineri în a divulga informaţii financiare în mediul online . Odată cu dezvoltarea comerţului electronic şi răspândirea computerelor, a tabletelor şi a smart phone-urilor la nivel global, cardurile MasterCard au devenit o soluţie sigură şi simplă pentru comerţul online intern şi internaţional.

Prin intermediul comerţului online, magazinele internaţionale devin mult mai uşor accesibile. Conform unui studiu recent, comandat de Comisia Europeană , consumatorii au la dispoziţie de 16 ori mai multe opţiuni, atunci când comandă din magazinele virtuale din Europa, decât dacă ar cumpăra din magazinele locale tradiţionale.

„În afară de reducerile de sezon, shopping-ul online atrage şi printr-o categorie ce există exclusiv în mediul virtual – în România, aproape 100 de site-uri colective activează în domeniul ofertelor, cu reduceri de până la 90%, disponibile tot timpul anului”, spune Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Ofertele cu extra discount reprezintă un imbold solid pentru ca românii să facă prima tranzacţie cu cardul pe internet şi încet, încet să treacă din offline în online. Un bun exemplu este campania derulată în vara lui 2012 alături de 3 astfel de comercianţi, pentru susţinerea plăţilor cu cardul Maestro, care a generat creşteri lunare chiar şi de 14 ori. În trei luni de promoţie, posesorii de carduri Maestro au cumpărat peste 110.000 de vouchere, cele mai căutate domenii fiind restaurantele şi divertismentul.”

Odată cu dezvoltarea social media ca un canal complementar comerţului online tradiţional, consumatorii continuă să descopere noi modalităţi prin care pot face cumpărături. Aceştia se implică mai mult în procesul de cumpărare, împărtăşind informaţii cu persoane care au aceleaşi pasiuni ca ei. Prin intermediul social media, consumatorii pot citi comentariile unor persoane care au achiziţionat produsul/serviciul respectiv, sau pot primi feedback în timp real de la prietenii lor, înainte de a cumpăra un produs/serviciu – fie punând link-ul către produsul/serviciul respectiv, fie făcând o poză produsului/serviciului respectiv.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,983 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Aproximativ 60% dintre familiile din Europa prefera sa cumpere online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] a analizat ultimele tendinţe în comerţul electronic. Ieri am prezentat câteva dintre concluziile MasterCard în ceea ce priveşte comerţul internaţional online, iar azi revenim cu noutăţi […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: