Lidl România organizează cea de-a treia ediție a campaniei umanitare „Zâmbet de copil”

Începând de ieri, 8 aprilie 2013, Lidl România organizează cea de-a treia ediţie a campaniei umanitare “Zâmbet de copil”, în parteneriat cu organizaţia Salvaţi Copiii. Prin intermediul acestei campanii, Lidl își propune colectarea fondurilor necesare pentru oferirea meselor zilnice copiilor defavorizaţi din România.

Campania se va desfășura între 08.04.2013 şi 01.06.2013, în toate magazinele Lidl din Bucureşti şi din țară. Ca în fiecare an, donațiile se pot face în urnele special amenajate în dreptul fiecărei case de marcat. Sumele astfel obținute vor fi direcţionate către organizaţia Salvați Copiii și vor fi utilizate pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii care participă la programele desfăşurate în centrele educaţionale ale organizaţiei.

Prin această campanie, Lidl România, în parteneriat cu Salvați Copiii, și-a propus susținerea combaterii sărăciei în rândul copiilor. Criza economică împinge tot mai mulţi copii către pragul de risc al sărăciei şi excluziunii sociale. În 2011, 49,1% dintre copiii români se aflau în această zonă de risc, în creştere faţă de anul 2010, când se înregistrau 48,7%. Datele ne arată că accesul la educaţie este unul din factorii care contribuie la ruperea lanţului sărăciei, astfel că în 2011, se aflau în risc de sărăcie şi excluziune socială: 87,2% dintre copiii ai căror părinţi au absolvit maxim 8 clase, 45,8% dintre copiii ai căror părinţi au absolvit maxim învăţământul liceal/vocaţional sau postliceal şi 10,2% dintre copiii ai căror părinţi sunt absolvenţi de studii superioare.

“Datorita suportului complex pe care Salvați Copiii si Lidl il dau copiilor si anume: suport educațional, o masă pe zi, haine și rechizite, niciun copil nu a mai absentat sau abandonat școala. Pentru copiii săraci este extrem de important să se aloce resurse pentru ca ei sa poată merge la școală“, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al Organizației Salvați Copiii.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Lidl România organizează cea de-a treia ediție a campaniei umanitare „Zâmbet de copil”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: