Diamant

PRAIS Corporate Communication lansează proiectul pilot european „Creșterea consumului de fructe și legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”

PRAIS Corporate Communications, alături de partenerii săi locali, lansează oficial, astăzi, 29 noiembrie 2012,  proiectul pilot european „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”.

Obiectivele campaniei – o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco – sunt promovarea şi stimularea consumului de fructe şi legume proaspete în cadrul a trei categorii sociale vulnerabile: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate.

Proiectul pilot se derulează în perioada iulie 2012 – iunie 2013 în trei ţări: România (oraşele Medgidia şi Roman), Bulgaria şi Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania LIGARIS. În România, managementul şi implementarea acestuia este coordonată de către PRAIS Corporate Communications, prin angrenarea a 20 de parteneri locali: autorități locale și organizații non-guvernamentale din cele două oraşe implicate.

Astfel, peste 500 de beneficiari, din care 350 de copii, 40 de femei însărcinate şi peste 110 persoane vârstnice din cele două oraşe, vor avea acces direct la activităţi de informare şi activare. În luna noiembrie, s-au organizat 20 de caravane mobile cu demonstraţii de gătit, în cadrul cărora, toţi beneficiarii au interacţionat cu un nutriţionist, care le-a prezentat beneficiile pentru sănătate ale consumului zilnic de fructe şi legume, iar un bucătar a făcut demonstraţii de gătit, urmate de o degustare. În acelaşi timp, a fost lansat un concurs de reţete ce îi implică direct pe participanţi, urmând ca reţetele cele mai gustoase să fie premiate lunar.

Timp de şase luni, începând cu luna decembrie, se vor desfăşura şi 120 de sesiuni de gătit în cadrul celor 20 de organizaţii. Beneficiarii vor prepara reţete variate, având de fiecare dată alături de ei un medic nutriţionist. O altă componentă importantă a campaniei o reprezintă distribuţia lunară, în cadrul sesiunilor de gătit, a fructelor şi legumelor proaspete necesare pregătirii acasă a reţetelor propuse de nutriţionişti. Astfel, peste 2.000 de kilograme de legume și fructe vor fi distribuite pâna la finele lunii decembrie. După fiecare etapă sunt efectuate raportări, evaluări cantitative şi calitative care vor măsura impactul proiectului.

Obiectivul pe termen lung urmărit de proiectul Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile – „Mai mult gust, mai multă savoare” este îmbunătățirea reală a nivelului de cunoștințe ale beneficiarilor în ceea ce privește avantajele consumului de fructe și legume, precum și modificarea comportamentelor de consum ale acestora, prin includerea lor în alimentaţia zilnică.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » PRAIS Corporate Communication lansează proiectul pilot european „Creșterea consumului de fructe și legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: