Sprite a câștigat marele premiu la Festivalul Effie

etichetaCoca-Cola România a câștigat marele premiu la Romanian EFFIE Awards 2013 pentru campania „Control Parental”, devoltată împreună cu Agenția McCann Erickson pentru brandul Sprite, concurând cu alte 111 campanii înscrise în cea mai importantă competiție a industriei de advertising. Campania a câștigat și Gold Effie la categoria Non-alcoholic Beverages.

„Contemporan și curajos, brandul Sprite este o adevărată provocare, având în vedere că se adresează unui target foarte tânăr, iar adolesceții sunt un public extrem de critic.

Campania Control Parental a venit cu o abordare îndrăzneață, care a răspuns perfect așteptărilor consumatorilor. Premiul obținut este o reconfirmare a faptului că am dezvoltat nu numai o campanie creativă, dar și performantă” declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.

Campania integrată de comunicare a cuprins ATL, digital și instore.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Sprite a câștigat marele premiu la Festivalul Effie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: