Johnnie Walker #ImNOTdriving sau un milion de promisiuni de a nu conduce sub influența alcoolului

Johnnie Walker, împreună cu Sergio Perez, pilotul echipei Vodafone McLaren Mercedes și Mika Häkkinen, dublul campion mondial, lansează azi programul global de condus acasă în siguranță, ca parte din campania sa pentru consum responsabil, Join the Pact.

Johnnie Walker-Join the Pact-Septembrie 2013Scopul campaniei este de a strânge alte un milion de promisiuni de a nu conduce sub influența alcoolului, prin invitarea consumatorilor din toată lumea să folosească hashtag-ul #ImNOTdriving în social media.

Pentru a onora cele un milion de angajamente, Johnnie Walker va oferi 1 milion de kilometri consumatorilor din întreaga lume pentru a ajunge acasă în siguranță, echivalentul înconjurării Ecuatorului de 25 de ori. Programul începe săptămâna aceasta în Singapore.

Consumul responsabil de alcool stă la baza parteneriatului dintre Johnnie Walker, Vodafone McLaren Mercedes și Formula 1, care durează de peste opt ani. Ca rezultat al acestui parteneriat, peste 1 milion de consumatori din toată lumea au semnat deja pactul de a nu se urca la volan sub influența alcoolului.

În România, peste 12.000 de consumatori și-au luat angajamentul că nu se vor urca la volan sub influența alcoolului, ca parte din campania Join the Pact, care l-a adus pentru prima dată la București pe Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool și dublu campion mondial de Formula 1, cu echipa McLaren.

Ca ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool, Mika Häkkinen a vizitat peste 30 de țări, unde s-a întâlnit cu liderii de opinie, reprezentanți ai presei, oficialități și consumatori, transmițând mesaje legate de consumul responsabil de alcool către milioane de oameni.

Noul program de condus acasă în siguranță încearcă să atragă alte 1 milion de angajamente personale în acest sens.

Jenson Button și Mika Häkkinen apar împreună într-o nouă reclamă, “The Ultimate Walk”, cu scopul de a promova noua campanie globală Join the Pact și hashtag-ul #ImNOTdriving, pe care o puteți viziona aici.

Consumatorii români sunt invitați să se alăture promisiunii globale și să afle mai multe informații despre campanie pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker România: http://www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,849 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Johnnie Walker #ImNOTdriving sau un milion de promisiuni de a nu conduce sub influența alcoolului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: