Lidl introduce în premieră pe piața locală conceptul de „bucătărie mobilă”

Lidl Romania şi Wave Xperience – divizia de Events Management a agenţiei de Consumer Engagement Wave Division, au construit prima bucătărie mobilă din România: o bucătărie amplasată pe o platformă sofisticată de tir, cu o lungime de 13,5 metri şi o lăţime de 2,5 metri, care cuprinde două bucătării complet utilate şi încă o bucătărie de rezervă. Conceptul vizează încurajarea gătitului sănătos într-o manieră relaxată, conştientă şi confortabilă din punct de vedere financiar.

Bucătăria mobilă „Pofteşte şi Găteşte” este o continuare a campaniei de comunicare recent lansate de către Lidl România prin care se promovează gătitul uşor şi sănătos la preţuri avantajoase. Principiile după care se ghidează noua campanie sunt distracţia şi relaxarea în bucătărie.

Pofta de distracţie în bucătărie, susţinută de vedetele campaniei, a fost adusă mai aproape de client, printr-o degustare de produse marca proprie Lidl, chiar prin intermediul acestui dispozitiv mobil. Prepararea şi degustarea produselor prin intermediul bucătăriei mobile „Pofteşte şi Găteşte” va dura 4 luni, va străbate 18 oraşe de-a lungul României şi are ca scop oferirea unor alternative la îndemână pentru un gătit uşor şi sănătos.

Printre vedetele care vor participa alături de Lidl în cadrul caravanei „Pofteşte şi Gateste” se numără: Antonio Passarelli, Petrişor Tănase şi Petru Buiuca, ce îi vor învăţa pe locuitorii diferitelor oraşe vizitate să gătească în spiritul alimentaţiei sănătoase. Construcţia bucătăriei mobile a durat două luni de zile şi a implicat o echipă de proiect formată din cinci oameni.

“Tendinţa în retail marketing este de a ajunge la consumator prin metode din ce în ce mai sofisticate, în zonele care îi sunt cu adevărat confortabile. Retailerii care vor înţelege să surprindă de fiecare dată consumatorul prin soluţii inovative de a interacţiona cu brandul sunt cei ale căror rezultate se vor vedea pe termen lung, în cifre. Acesta este un concept – premieră în România şi ne bucurăm că noi am fost cei care am avut ocazia să îl implementăm, pentru lanţul de magazine Lidl”, spune Costin Buta, Events Marketing Director, Wave Xperience.

 

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,985 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Lidl introduce în premieră pe piața locală conceptul de „bucătărie mobilă”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: